تاکسی تمام الکتریکی آپولو RT6 چینی

Telegram
بایدو سرویس اشتراک سواری مشابه اوبر را در چین ارائه می دهد. این شرکت در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد.
© AFP 2022 / Noel Celis

بایدو سرویس اشتراک سواری مشابه اوبر را در چین ارائه می دهد. این شرکت در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد.

بایدو سرویس اشتراک سواری مشابه اوبر را در چین ارائه می دهد. این شرکت در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد. - اسپوتنیک ایران
1/8

بایدو سرویس اشتراک سواری مشابه اوبر را در چین ارائه می دهد. این شرکت در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد.

© AFP 2022 / Jade Gao

بایدو، غول فناوری مستقر در پکن قصد دارد این تاکسی را در سال ۲۰۲۳ بعنوان بخشی از سرویس آپولو گو (Apollo Go) به کار بگیرد. Apollo Go سرویس سواری های خودران است در ۱۰ شهر چین فعالیت می کند.

بایدو، غول فناوری مستقر در پکن قصد دارد این تاکسی را در سال ۲۰۲۳ بعنوان بخشی از سرویس آپولو گو (Apollo Go) به کار بگیرد. Apollo Go سرویس سواری های خودران است در ۱۰ شهر چین فعالیت می کند. - اسپوتنیک ایران
2/8

بایدو، غول فناوری مستقر در پکن قصد دارد این تاکسی را در سال ۲۰۲۳ بعنوان بخشی از سرویس آپولو گو (Apollo Go) به کار بگیرد. Apollo Go سرویس سواری های خودران است در ۱۰ شهر چین فعالیت می کند.

© AP Photo / Ng Han Guan

فناوری خودران این خودرو از واحدهای محاسباتی دوگانه و نرم افزار پیشرفته به همراه ۳۸ حسگر ازجمله هشت حسگر LiDAR و ۱۲ دوربین بهره می برد تا اطمینان حاصل شود که وسیله ی نقلیه هنگام حرکت هیچ جزئیاتی را ازدست ندهد.

فناوری خودران این خودرو از واحدهای محاسباتی دوگانه و نرم افزار پیشرفته به همراه ۳۸ حسگر ازجمله هشت حسگر LiDAR و ۱۲ دوربین بهره می برد تا اطمینان حاصل شود که وسیله ی نقلیه هنگام حرکت هیچ جزئیاتی را ازدست ندهد. - اسپوتنیک ایران
3/8

فناوری خودران این خودرو از واحدهای محاسباتی دوگانه و نرم افزار پیشرفته به همراه ۳۸ حسگر ازجمله هشت حسگر LiDAR و ۱۲ دوربین بهره می برد تا اطمینان حاصل شود که وسیله ی نقلیه هنگام حرکت هیچ جزئیاتی را ازدست ندهد.

© AFP 2022 / Noel Celis

بایدو( Baidu)، یکی از غول های فناوری چینی، می گوید نسل بعدی تاکسی های خودران این شرکت قابلیت های یک راننده ی ماهر با ۲۰ سال تجربه را خواهد داشت.

بایدو( Baidu)، یکی از غول های فناوری چینی، می گوید نسل بعدی تاکسی های خودران این شرکت قابلیت های یک راننده ی ماهر با ۲۰ سال تجربه را خواهد داشت. - اسپوتنیک ایران
4/8

بایدو( Baidu)، یکی از غول های فناوری چینی، می گوید نسل بعدی تاکسی های خودران این شرکت قابلیت های یک راننده ی ماهر با ۲۰ سال تجربه را خواهد داشت.

© AFP 2022 / Jade Gao

فناوری خودران این خودرو از واحدهای محاسباتی دوگانه و نرم افزار پیشرفته به همراه ۳۸ حسگر ازجمله هشت حسگر LiDAR و ۱۲ دوربین بهره می برد تا اطمینان حاصل شود که وسیله ی نقلیه هنگام حرکت هیچ جزئیاتی را ازدست ندهد.

فناوری خودران این خودرو از واحدهای محاسباتی دوگانه و نرم افزار پیشرفته به همراه ۳۸ حسگر ازجمله هشت حسگر LiDAR و ۱۲ دوربین بهره می برد تا اطمینان حاصل شود که وسیله ی نقلیه هنگام حرکت هیچ جزئیاتی را ازدست ندهد. - اسپوتنیک ایران
5/8

فناوری خودران این خودرو از واحدهای محاسباتی دوگانه و نرم افزار پیشرفته به همراه ۳۸ حسگر ازجمله هشت حسگر LiDAR و ۱۲ دوربین بهره می برد تا اطمینان حاصل شود که وسیله ی نقلیه هنگام حرکت هیچ جزئیاتی را ازدست ندهد.

© AP Photo / Ng Han Guan

شرکت بایدو، در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد. بایدو، غول فناوری مستقر در پکن قصد دارد این تاکسی را در سال ۲۰۲۳ بعنوان بخشی از سرویس آپولو گو (Apollo Go) به کار بگیرد. Apollo Go سرویس سواری های خودران است در ۱۰ شهر چین فعالیت می کند.

 شرکت بایدو، در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد. بایدو، غول فناوری مستقر در پکن قصد دارد این تاکسی را در سال ۲۰۲۳ بعنوان بخشی از سرویس آپولو گو (Apollo Go) به کار بگیرد. Apollo Go سرویس سواری های خودران است در ۱۰ شهر چین فعالیت می کند. - اسپوتنیک ایران
6/8

شرکت بایدو، در رویدادی ویژه تاکسی تمام الکتریکی خود موسوم به آپولو RT6 را رونمایی کرد. بایدو، غول فناوری مستقر در پکن قصد دارد این تاکسی را در سال ۲۰۲۳ بعنوان بخشی از سرویس آپولو گو (Apollo Go) به کار بگیرد. Apollo Go سرویس سواری های خودران است در ۱۰ شهر چین فعالیت می کند.

© AFP 2022 / Jade Gao

فرمان و سایر اجزای این محصول تفاوت زیادی با وسایل نقلیه ی سنتی دارد؛ با‌این‌ وجود، بایدو می گوید آپولو RT6 فعلاً در مرحله ی آزمایشی قرار دارد و با فرمان و راننده ی ایمنی کار خواهد کرد تا گواهی های لازم را برای حذف راننده و فرمان از سازمان های مرتبط دریافت کند.

فرمان و سایر اجزای این محصول تفاوت زیادی با وسایل نقلیه ی سنتی دارد؛ با‌این‌ وجود، بایدو می گوید آپولو RT6 فعلاً در مرحله ی آزمایشی قرار دارد و با فرمان و راننده ی ایمنی کار خواهد کرد تا گواهی های لازم را برای حذف راننده و فرمان از سازمان های مرتبط دریافت کند. - اسپوتنیک ایران
7/8

فرمان و سایر اجزای این محصول تفاوت زیادی با وسایل نقلیه ی سنتی دارد؛ با‌این‌ وجود، بایدو می گوید آپولو RT6 فعلاً در مرحله ی آزمایشی قرار دارد و با فرمان و راننده ی ایمنی کار خواهد کرد تا گواهی های لازم را برای حذف راننده و فرمان از سازمان های مرتبط دریافت کند.

© AP Photo / Ng Han Guan

آپولو RT6 درواقع نسل ۶ خودرو خودران بایدو است؛ ولی طرح های قبلی اساساً خودروهای معمولی با فناوری های خودران هستند. درحال حاضر، این مدل جدید قابلیت های رانندگی خودکار درجه بندی شده را در چهار سطح ارائه می دهد و از فناوری هایی پیشرفته بهره می برد. سیستم رانندگی خودکار این خودرو یک درجه کم تر از سطح ۵ است؛ سطحی که اتوماسیون کامل را ارائه می دهد.

آپولو RT6 درواقع نسل ۶ خودرو خودران بایدو است؛ ولی طرح های قبلی اساساً خودروهای معمولی با فناوری های خودران هستند. درحال حاضر، این مدل جدید قابلیت های رانندگی خودکار درجه بندی شده را در چهار سطح ارائه می دهد و از فناوری هایی پیشرفته بهره می برد. سیستم رانندگی خودکار این خودرو یک درجه کم تر از سطح ۵ است؛ سطحی که اتوماسیون کامل را ارائه می دهد. - اسپوتنیک ایران
8/8

آپولو RT6 درواقع نسل ۶ خودرو خودران بایدو است؛ ولی طرح های قبلی اساساً خودروهای معمولی با فناوری های خودران هستند. درحال حاضر، این مدل جدید قابلیت های رانندگی خودکار درجه بندی شده را در چهار سطح ارائه می دهد و از فناوری هایی پیشرفته بهره می برد. سیستم رانندگی خودکار این خودرو یک درجه کم تر از سطح ۵ است؛ سطحی که اتوماسیون کامل را ارائه می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала