جریان تیراندازی به خانه یکی از نمایندگان مجلس ایران چه بود؟

© Photo / IRNAجریان تیراندازی به خانه یکی از نمایندگان مجلس ایران چه بود؟
جریان تیراندازی به خانه یکی از نمایندگان مجلس ایران چه بود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
اشتراک
فرماندار شهرستان شادگان استان خوزستان در خصوص تیراندازی به منزل و حسینیه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ایران توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جمال صالح زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تیراندازی به خانه و حسینیه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأیید این موضوع اظهار کرد: این موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفته است و نیروهای امنیتی در حال بررسی تمام شواهد و دوربین‌های امنیتی منطقه هستند.
وی با اشاره به اینکه در این خصوص چند نظریه مطرح است، افزود: به عنوان نمونه، شب قبل، برادر نماینده شادگان که به مراسم حج رفته به شهرستان برگشت و برای وی در حسینیه مراسم استقبال گرفته شده بود. بعد از این مراسم بود که سه تیر به پنجره‌های منزل نماینده که در طبقه دوم حسینیه قرار دارد، اصابت کرده بود.
تیراندازی اراذل و اوباش در مراسم عروسی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
رسم تیراندازی هوایی در جشن‌ها عروس را به کما برد +عکس
صالح زاده با اشاره به اینکه رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و شادی هر مدت مشکلاتی در شادگان ایجاد می‌کند، بیان کرد: شاید این تیرها به دلیل تیراندازی در مراسم استقبال انجام شده است.
فرماندار شادگان با بیان اینکه احتمال امنیتی بودن حادثه بسیار کم است، گفت: اگر فردی که تیراندازی کرده قصد انجام کار امنیتی داشت در این جمعیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفری جشن می‌توانست به فرد یا به صورت مستقیم به ساختمان تیراندازی کند اما این کار انجام نشده است. نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده است که به کسی مظنون نیست و از کسی شکایت نکرده است.
شادگان یا فلاحیه، مرکز شهرستان شادگان در استان خوزستان است. مردم شهرستان شادگان اغلب عرب و از طوایف بنی‌کعب و بنی‌تمیم می‌باشند. میدان نفتی شادگان در محدوده این شهر قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала