دی ولت: شولتس قول خود مبنی بر حمایت از زلنسکی را زیر پا گذاشت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دی ولت: شولتس قول خود مبنی بر حمایت از زلنسکی را زیر پا گذاشت
دی ولت: شولتس قول خود مبنی بر حمایت از زلنسکی را زیر پا گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
نشریه آلمانی دی ولت گزارش داد: صدراعظم آلمان با کاهش عرضه تسلیحات، وعده خود مبنی بر کمک به زلنسکی را زیر پا گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، دی ولت می نویسد: اولاف شولتس صدراعظم آلمان، وعده های خود را زیر پا گذاشته و به طور قابل توجهی عرضه سلاح به کی یف را کاهش داده و دولت خود را به ارسال رادیو و قطعات یدکی محدود کرده است.
همانطور که نویسنده مقاله گرگور شوینگ، اشاره کرد، نخست وزیر آمادگی خود را برای کمک به اوکراین تا زمانی که به این حمایت اقتصادی، بشردوستانه، مالی و از طریق تامین تسلیحات نیاز دارد اعلام کرد، اما تا حمایت های اقتصادی و بشردوستانه آلمان بسنده کرد.
رادیو، نارنجک دستی، قطعات مسلسل و طناب های انفجاری. آخرین محموله شامل هفت هویتزر، پنج هزار کلاه ایمنی، تجهیزات ضد پهپاد و قطعات خودرو است.
شوینگ فهرست کرد: در هفته اول ژوئیه، کی‌یف ۴۲۰۰۰ جیره غذایی از آلمان دریافت کرد. در هفته دوم، ۱۰۲ وسیله نقلیه غیر زرهی.
اگرچه حزب شولتس مشارکت فعال برلین در برنامه اتحادیه اروپا را به مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو که روز دوشنبه تصویب شد، یادآور شد، نارضایتی فزاینده ای در بوندستاگ به دلیل ناهماهنگی آشکار اظهارات صدراعظم با اقدامات وی وجود دارد.
تورستن فری رئیس پارلمان فراکسیون CDU، به این نشریه گفت که گفتار عمومی و عمل در دولت فدرال به وضوح متفاوت است. این مایه شرمساری است. بی میلی آشکار دولت فدرال برای تامین سلاح به اعتبار جمهوری FRG لطمه می زند. حزب دموکرات آزاد به انتقاد از تصمیمات حزب حاکم و شولتس پیوست.
الکساندر مولر سخنگوی FDP برای سیاست دفاعی گفت: اگرچه حمایت های اقتصادی، بشردوستانه و مالی آلمان مثال زدنی است، صدراعظم نمی تواند به طور قانع کننده ای عدم تمایل خود را برای تامین سلاح های سنگین توجیه کند.
نویسنده مقاله با تاکید بر اینکه به دلیل امتناع مقامات از تامین تسلیحات، رژیم زلنسکی به خرید آنها در آلمان با هزینه خود ادامه می دهد، در ماه ژوئن اوکراین حدود سه هزار سلاح ضد تانک ماتادور را مستقیماً از شرکت های صنعتی خریداری کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала