تیراندازی‌ها در آمریکا قربانی برجای گذاشت

© Flickr / Derek Bridgesماموران پلیس در آمریکا
ماموران پلیس در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
رسانه: تیراندازی در یک مرکز خرید در ایندیانا ۲ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "نیویورک پست"، به گفته مقامات آمریکایی و پلیس، تیراندازی در یک مرکز خرید در ایندیانا ۲ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت. علاوه برآن، وقوع چندین تیراندازی در مناطق مختلف آمریکا و کشته شدن حداقل ۷ نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر خبر داده شد.
شاهدان عینی گفتند که در سالن غذاخوری این مرکز حداقل ۲۰ گلوله شلیک شده است. با توجه به رسانه‌های محلی، این تیراندازی حدود ساعت ۱۸ روز یکشنبه در مرکز خرید "گرین وود پارک مال" در ایندیانا پلیس رخ داده است. پلیس اعلام کرد که در این تیراندازی فرد تیرانداز نیز کشته شده است.
قانون حمل اسلحه در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
تغییرات در قانون حمل اسلحه در آمریکا
در مناطق دیگر آمریکا نیز تیراندازی در اماکن عمومی رخ داد که باعث کشته شدن تعدادی و مجروح شدن افراد شد. به عنوان نمونه، تیراندازی در ساعات اولیه روز یکشنبه در داخل یک رستوران در ایالت کالیفرنیا موجب کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شده است.
مقامات پلیس در هوستون از وقوع یک تیراندازی در یک آپارتمان مسکونی و کشته شدن ۴ نفر خبر دادند. بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، در یک سال گذشته، تیراندازی‌های جمعی در آمریکا بیش از ۱۹ هزار کشته و بیش از ۳۷ هزار مجروح به جای گذاشته است.
آرشیو خشونت با اسلحه آمریکا ۱۳ خرداد ماه گزارش داد که تا دوم ژوئن سال جاری (۲۰۲۲) بیش از ۸ هزار نفر بر اثر خشونت با سلاح گرم در آمریکا کشته و بیش از ۱۵ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.
همچنین در ۵ سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی‌ها از دست داده و ۱۸۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала