کودک ۴ساله در پی سهل‌انگاری والدینش یک شب را در خودرو گذراند +عکس، ویدئو

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر کودک آزاری در مهد کودکی در آمریکا
کودک آزاری  در مهد کودکی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
یک زوج جوان پس از بازگشت از مهمانی، فراموش کردند فرزندشان را با خود به خانه ببرند.
به گزارش اسپوتنیک، جا ماندن کودکان در خودرو در روزهای گرم سال یکی دیگر از مواردی‌ست که این روزها کاربران ایرانی پیرامون آن بحث وتبادل نظر می‌کنند. آخرین مورد از این موارد جا ماندن کودک ۴ ساله با نام "یکتا" که وقتی با خانواده‌اش از تفریح برمی‌گردند، والدینش فراموش می‌کنند او را با خود به خان ببرند و او شب را در خودرو می‌گذراند.
روزنامه همشهری در این باره نوشت: «ساعت از نیمه شب گذشته بود که سوار خودروی لیفان به خانه برگشتند و از ماشین پیاده شدند اما خواب و خستگی چنان بر آن‌ها غلبه کرده بود که فراموش کردند دختربچه چهار ساله داخل ماشین خواب است. اعضای این خانواده راهی خانه شدند و خوابیدند و تا روز بعد کسی از دختر چهار ساله خبر نداشت. صبح چهارشنبه، مأموران گشت پلیس پاکدشت در حال گشت‌زنی در سطح شهر بودند که متوجه دختربچه‌ای داخل این خودرو شدند. دختربچه وحشت‌زده گریه می‌کرد و ترس همه وجودش را پر کرده بود.
مأموران خود را به ماشین مورد نظر رساندند و با دیدن وضعیت دختربچه، بلافاصله به استعلام شماره پلاک ماشین پرداختند اما هرچه به تلفن صاحب ماشین زنگ زدند، کسی پاسخگو نبود. ازآنجاکه جان دختر خردسال در خطر بود، مأموران با هماهنگی رئیس پلیس پاکدشت، شیشه ماشین را شکستند، در آن را باز کردند و دختربچه وحشت‌زده را از داخل ماشین بیرون کشیدند.
وقتی دختر خردسال آرام‌تر شد، مأموران او را به کلانتری بردند و بار دیگر با صاحب ماشین تماس گرفتند و وقتی وی جوابشان را داد، مأموران سراغ دخترش را گرفتند. او تصور می‌کرد که دخترش داخل خانه خواب است اما وقتی شنید که وی هم‌اکنون در کلانتری است، به اشتباه هولناکی که کرده بود پی برد و به همراه همسرش سراسیمه راهی کلانتری شدند و دخترشان را سالم تحویل گرفتند.»
وی درباره اتفاق عجیبی که رخ داده بود به مأموران گفت: «آن شب وقتی به خانه برگشتیم، به علت اینکه میهمان داشتیم و از طرفی خسته بودیم، فراموش کردیم که یکتا را که داخل ماشین خواب بود با خودمان به خانه ببریم و اگر حضور به‌موقع مأموران پلیس و اقدام آن‌ها برای نجات دخترم نبود، معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار وی بود.»
کاربران با خشم و عصبانیت عنوان می‌کنند که چنین والدینی شایسته پرورش و تربیت این کودک را ندارند و دلیل آن اتفاق ناگواری‌ست که برای این دختربچه چهار ساله رخ داده است. برخی از کاربران بر این باورند که والدین این کودک مواد مخدر و یا روان گردان مصرف کرده بودند که تا فردا صبح متوجه نبودن کودکشان در خانه نشدند و این کودک زمان زیادی را تنها در خودرو گذراند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала