رسانه ها آینده بایدن پس از 80 سالگی را پیش بینی کردند

© AFP 2023 / Win McNameeرسانه ها آینده بایدن پس از 80 سالگی را پیش بینی کردند
رسانه ها آینده بایدن پس از 80 سالگی را پیش بینی کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2022
اشتراک
وال استریت ژورنال: تغییرات اجتناب ناپذیر سنی بایدن را از انتخاب مجدد باز می دارد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن باید در تصمیم خود برای شرکت در مبارزات انتخاباتی تجدید نظر کند، زیرا تغییرات اجتناب ناپذیر سنی، اثر خود را بر توانایی او برای خدمت به عنوان رئیس جمهور خواهد گذاشت. این را مقاله نویس و ستون نویس وال استریت ژورنال لنس مورو بیان کرد.
به گفته مورو، رهبر آمریکا باید برای عواقب "پیری جدی" که همانطور که وی خاطرنشان کرد پس از 80 سال به وجود می آید، آماده شود.
نویسنده مقاله می نویسد: آقای رئیس جمهور، اگر از اینکه مردم در مورد سن شما صحبت می کنند خسته شده اید، به احساس من فکر کنید. شما فقط 79 سال سن دارید. من 82 سال دارم، من سه سال از شما جلوتر هستم. شما هنوز یک کودک هستید، اگرچه درست است که وقتی از چمن کاخ سفید عبور می کنید مانند یک مرد آهنی راه می روید که نیاز به روغن کاری دارد. افتادن از روی دوچرخه نیز تصویری مشکوک است. دوست دارم به خاطر داشته باشید که پس از 75 سال، بهترین تصویر یک وقار مرموز است: یک دولتمرد مسن .... . به هر حال، شما به یک خیاط جدید نیاز دارید. کت و شلوارت خیلی تنگه شما دیگر 24 ساله نیستید.
مورو به رهبر آمریکا هشدار داد که تولد 80 سالگی، که اندکی پس از انتخابات میان دوره ای نوامبر برگزار می شود، بعید است که هم دموکرات ها و هم خودش را در حال و هوای جشن قرار دهد. همچنین ناظر موضوع سلامتی نفر اول آمریکا را نادیده نگرفت. او پیش بینی کرد که این مسئله خاص در خطر تبدیل شدن به مسئله اصلی پس از سالگرد جو بایدن است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала