در آمریکا کمک به اوکراین به جای نجات آمریکایی ها را شرم آور نامیدند

© AFP 2023 / Getty Images / Spencer Plattدر آمریکا کمک به اوکراین به جای نجات آمریکایی ها را شرم آور نامیدند
در آمریکا کمک به اوکراین به جای نجات آمریکایی ها را شرم آور نامیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
تاکر کارلسون، مفسر سیاسی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، از کمک این کشور به اوکراین به جای نجات آمریکایی ها در جریان بحران اقتصادی خشمگین شد و چنین وضعیتی را شرم آور خواند.
به گزارش اسپوتنیک، کارلسون یادآور شد که در ایالات متحده، میانگین قیمت بنزین 4.78 دلار در هر گالن است. این بالاتر از مکزیک است، جایی که همان مقدار بنزین 3.12 دلار قیمت دارد. "بنابراین، این سوال پیش می‌آید: اگر ما برای بنزین به دلیل "افزایش قیمت های پوتین" بیش از حد پرداخت می‌کنیم، چرا آنها در مکزیک به خاطر پوتین قیمت بیشتر پرداخت نمی‌کنند؟ چرا تورم افزایش می یابد در حالی که دستمزدها کاهش می یابد؟"
به گفته تحلیلگر آمریکایی ، دلیل این وضعیت هزینه های دولت است. از جمله مقامات مکزیک 2 میلیارد دلار یارانه برای کاهش قیمت مصرف کننده برای بنزین اختصاص داده اند. در این شرایط با دستور رئیس جمهور جو بایدن، ایالات متحده نفت را از ذخایر استراتژیک خارج کرده و به چین می فروشد. بنابراین، دولت مکزیک، در بحبوحه جنگ مواد مخدر، بهتر از جو بایدن از شهروندان خود مراقبت می کند. کارلسون گفت که این مایه شرمساری است.
روسیه: آمریکا در تلاش است تا به هر قیمتی درگیری در اوکراین را طولانی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
روسیه: آمریکا در تلاش است تا به هر قیمتی درگیری در اوکراین را طولانی کند
این تحلیلگر خاطرنشان کرد که در عین حال، رهبر آمریکا "نیازمندان" را نادیده نمی گیرد، زیرا "به نام "دموکراسی" چکی به مبلغ 40 میلیارد دلار" برای ارائه بسته کمک به اوکراین امضا کرد. و جو بایدن می گوید: " این پول، تازه شروع است، بخشی از تعهد بی پایان برای تأمین مالی دولت فاسد و مستبد اوکراین".
پیش از این، وزارت امور خارجه ایالات متحده مجموع کمک به اوکراین از آغاز عملیات ویژه روسیه رااعلام کرد. میزان این کمک از 7.3 میلیارد دلار تجاوز کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала