وزارت دفاع روسیه: به زودی فیلم های صحنه سازی شده در مورد دستگیری روس ها منتشر می شود

CC BY 2.0 / The U.S. Army / afghanistanوزارت دفاع روسیه: به زودی فیلم های صحنه سازی شده در مورد دستگیری روس ها منتشر می شود
وزارت دفاع روسیه: به زودی فیلم های صحنه سازی شده در مورد دستگیری روس ها منتشر می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2022
اشتراک
سرویس امنیت اوکراین در نظر دارد سه ویدیو فیلمبرداری کند که سرکوب فعالیت های خرابکاران به اصطلاح روسی را نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه، سرهنگ ژنرال میخائیل میزینتسف، گفت که سرویس امنیت اوکراین در نظر دارد سه ویدیو فیلمبرداری کند که سرکوب فعالیت های خرابکاران به اصطلاح روسی را نشان می دهد.
او گفت: "طبق اطلاعات موثق موجود، در دهه دوم ژوئیه 2022، رهبری سرویس امنیت اوکراین در اودسا قصد دارد سه گزارش صحنه‌ای درباره عملکرد بالای کارمندان خود در شناسایی و سرکوب فعالیت‌های گروه‌های به اصطلاح خرابکار روسی را منتشر کند.
به گفته وی، شبه نظامیان دفاع ارضی به عنوان "خرابکار روسی" عمل خواهند کرد.
اطلاعات شخصی بیش از 134 هزار نظامی نیروی دریایی آمریکا به دست هکرها افتاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
ضربه هکرهای روسیه به اوکراین
میزینتسف تاکید کرد: "ما از قبل هشدار می دهیم که این عکس ها و فیلم های ساختگی به طور گسترده در رسانه های اوکراینی و غربی و همچنین منابع اینترنتی توزیع خواهد شد."
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала