توصیه عجیب یک سارق به صاحبان خودرو +ویدئو

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIخودرو در ایران
خودرو در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
سردسته باند سرقت خودرو برای پیشگیری از سرقت خودروها توصیه‌ای عجیب به شهروندان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بخشی از گزارش خبرنگار صداوسیما با سردسته باند سرقت خودرو، در میان کاربران در صفحات اجتماعی به صورت گسترده منتشر می‌شود که واکنش‌های انتقادی زیادی نیز به آن شده است.
سردسته باند سرقت خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار که چگونه می‌توان مانع از به سرقت رفتن خودرو و یا جلوگیری از سرقت خودروها کرد، گفت: «خیلی راحت سرقت می‌کردیم و ماشین‌های ایران خودرو اصلا امنیت ندارد و به راحتی می‌توان آنها را سرقت کرد. و از در باز کردن خودرو تا دنده یک و حرکت آن خودرو ۶ ثانیه زمان می‌برد. سوئیچ مخفی می‌تواند موثر باشد اما اگر می‌خواهید ماشین‌تان راحت دزدیده نشود، شب‌ها در ماشین بخوابید.
کاربران عنوان می‌کنند ‌جای تاسف دارد که خودروهای تولید داخلی ایران تا این حد بی‌کیفیت و فاقد امنیت هستند و چگونه است که این خودروسازان از تولید و ارائه چنین محصولاتی شرمنده نمی‌شوند.
کاربران زیادی با گفته‌های این سارق خودرو هم‌نظر هستند و عنوان می‌کنند که نمی‌توان به اسباب بازی‌هایی مثل دزدگیر، قفل کاپوت، قفل درب، قفل فرمان، کلاج و ردیاب اطمینان کرد و برای جلوگیری از سرقت تنها روش خوابیدن در ماشین است. کاربرانی هم عنوان می‌کنند بهتر است به جای محاکمه چنین افرادی از آنها برای ساخت قفل و سیستم‌های امنیتی خودروها استفاده کرد بلکه خودروهای کمتری به سرقت رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала