چه کسانی باید نخود فرنگی بخورند

© Sputnik / Michael Mordasovچه کسانی باید نخود فرنگی بخورند
چه کسانی باید نخود فرنگی بخورند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
آنا بلوسووا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که چه کسی باید به طور منظم نخود فرنگی استفاده کند و چه کسی باید از آن امتناع کند.
به گزارش اسپوتنیک، آنا بلوسووا، متخصص تغذیه در روسیه، عضو انجمن ملی متخصصین تغذیه در مقاله ای خاطرنشان کرد: نخود فرنگی منبع عالی پروتئین است و به عنوان یک محصول غذایی که در آنها این محصول با گوشت ترکیب می شود حاوی مجموعه ای ایده آل از اسیدهای آمینه است. وی افزود: علاوه بر این، نخود فرنگی سرشار از ویتامین B است.
این متخصص تغذیه ادامه داد: افرادی که اختلالات خاصی در کار دستگاه گوارش دارند، حتما باید نخود فرنگی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
این وعده ناهار، مناسب لاغری است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
این وعده ناهار، مناسب لاغری است
شما می‌توانیم هفته‌ای یک یا دو بار نخود فرنگی را در رژیم غذایی قرار دهیم تا روده‌ها به خوبی کار کنند. این موضوع در مورد نخود و نخود فرنگی نیز صدق می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید سوپ‌های پوره درست کنید که برای افراد مبتلا به بیماری‌های گوارشی بسیار مفید است: به خصوص برای افراد مبتلا به یبوست. فقط باید دوز مصرفی را رعایت کنید. چهار تا پنج قاشق غذاخوری سوپ پوره نخود له شده برای "به کار افتادن" روده و کارکرد آن کافی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала