ضربه هکرهای روسیه به اوکراین

© Fotolia / Tomasz Zajdaاطلاعات شخصی بیش از 134 هزار نظامی نیروی دریایی آمریکا به دست هکرها افتاد
اطلاعات شخصی بیش از 134 هزار نظامی نیروی دریایی آمریکا به دست هکرها افتاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
کانال هایی برای به دست آوردن اطلاعات عملیاتی ارتش اوکراین ایجاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به گروه هکرهای روسیه " RaHDIt" تحت شرایط ناشناس ماندن، کروه "Beregini" کانال هایی را برای به دست آوردن اطلاعات عملیاتی ارتش اوکراین ایجاد کرد.
هکر روس گفت: " ما کانال های بسیار خوبی برای کسب اطلاعات داریم، علاوه بر این، چنین کانال هایی که نمایندگان نیروهای مسلح اوکراین خودشان آنها را امن و مطمئن می دانند. دختران گروه "Beregini" متخصصان فنی بسیار خوبی هستند و آنها تقریباً غیرممکن را ممکن ساختند.
شایان ذکر است که هفته گذشته، گروه هکر RaHDit ("هکرهای خشمگین روسی") در وب سایت Nemesis خود اطلاعات جدیدی از کارمندان اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و افراد مرتبط با آن را منتشر کرد.
رسانه: بعید است آمریکا بتواند سطح فعلی حمایت از اوکراین را حفظ کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
رسانه: بعید است آمریکا بتواند سطح فعلی حمایت از اوکراین را حفظ کند
اسناد مربوط به دو و نیم هزار نفر است. اینها از جمله مربوط به ویژگی های جنایی کارمندان سرویس اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین است - در میان آنها معتادان به مواد مخدر، کسانی که به سرقت، سرقت، قاچاق غیرقانونی اسلحه و مواد مخدر، دزدی، ایجاد صدمات شدید بدنی و تجاوز به عنف محکوم شده اند، وجود دارد.
در ماه ژوئن، RaHDIt اطلاعات 700 کارمند سرویس امنیتی اوکراین را برای عموم منتشر کرد. در آغاز عملیات ویژه، گروه RaHDIt به طور همزمان تمام 755 وب سایت دولت اوکراین را هک کرد، به ویژه، وب سایت های مقامات محلی در سراسر اوکراین هک شدند.
همچنین اطلاعات بیش از 11000 حامی تشکیلات ملی گرای اوکراینی در پورتال گروه هکرNemeZida منتشر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала