خشم و اعتراض مسافران پرواز نجف به تهران از به کادر پرواز +ویدئو، عکس

© REUTERS / Regis Duvignau توقف پروازها به عسلویه از چهار فرودگاه ایران
توقف پروازها به عسلویه از چهار فرودگاه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
تاخیر ۵ ساعته پرواز ایران‌ایر نجف به تهران اعتراض مسافران را به همراه داشت.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از سردرگمی مسافران پرواز نجف به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر در فضای مجازی منتشر می‌شود که انتقاد جمعی از کاربران را در پی داشت.
پرواز ایران‌ایر نجف به تهران تاخیر ۵ ساعته و بدون مشخص بودن ساعت پرواز، مسافران این پرواز را خسته و کلافه کرد و از طرفی عدم اطلاع و پاسخگویی مدیران این شرکت هواپیمایی در هواپیما موجب اعتراض مسافران شد. گفتنی‌ست که مسئولان هواپیمایی ایران ایر و فرودگاه نجف مسئول تاخیر این پرواز را طرف مقابل عنوان می‌کنند و هیچ‌کدام مسئولیت این اتفاق را نمی‌پذیرند.
کاربران ضمن ابراز تاسف، عنوان می‌کنند چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای بین‌الملی در ایران تاخیر در پرواز و بلند شدن هواپیما وجود دارد. این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند مسافران باید خدا را شکر کنند که هواپیما در حین پرواز به مشکل نخورد و اما خونسردی کادر پرواز در مقابل خشم و عصبانیت مسافران، مثال زدنی است. برخی از کاربران از تاخیر سایر پروازهای عتبات عالیات می‌گویند و عنوان می‌کنند با هزینه‌ای که مردم می‌کنند و چنین سرویس دهی که مشاهده می‌کنند می‌توانند متوجه شوند در کشوری زندگی می‌کنند که رفاه مردم چندان برای مسئولان مهم نیست.
.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала