اعزام هیأت تجاری ایران به صربستان

© Photo / IRNAاعزام هیأت تجاری ایران به صربستان
اعزام هیأت تجاری ایران به صربستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
در بخشی از این سفر قرار است فرصت‌های تجاری دو کشور معرفی و جلسات مذاکرات دوجانبه بین تجار دو کشور برگزار شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، هیأت تجاری ایران به سرپرستی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و به منظور توسعه روابط تجاری عازم صربستان شد. این سفر پنج روزه با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، پیگیری موضوعات مطرح شده در کمیسیون مشترک دوجانبه و برنامه‌ریزی برپایی دور بعدی اجلاس این کمیسیون در ایران و توسعه مناسبات تجاری انجام شد.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر است در روز اول این سفر همایشی در اتاق بازرگانی صربستان برگزار و فرصت‌های تجاری دو کشور معرفی و جلسات مذاکرات دوجانبه بین تجار دو کشور برگزار شود.
همچنین در این سفر پیمان پاک، دیدارهایی با مسئولان عالی‌رتبه صربستان از جمله وزیر امور خارجه، وزیر کشاورزی، وزیر معدن و انرژی، قائم مقام وزارت تجارت و وزارت دارایی صربستان خواهد داشت.
در این سفر نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از تجار در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی، گردشگری، صنایع غذایی محصولات آرایشی بهداشتی، مواد اولیه پلیمری و کامپاند، فرتیلایزر و اوره، پارافین، مبلمان و صنایع چوب، بذر و سم و کود، محصولات کشاورزی، فناوری اطلاعات، محصولات دانش‌بنیان معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران را همراهی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала