رسانه آلمانی: روسیه از سه برگ برنده در تعامل با غرب استفاده کرده است

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه آلمانی: روسیه از سه برگ برنده در تعامل با غرب استفاده کرده است
رسانه آلمانی: روسیه از سه برگ برنده در تعامل با غرب استفاده کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
اشتراک
اولریش رایتز در نشریه فوکوس نوشت روسیه سه برگ برنده مهم دارد که به این کشور اجازه می دهد در شرایط بحران اوکراین در زمینه سیاسی با غرب تعامل داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، اولریش رایتز می نویسد: "روسیه سه اهرم دارد که آن را از نظر تاکتیکی در موقعیتی سودمند قرار می دهد. اینها شرکا، گاز و مذاکرات صلح هستند. غرب در یک دام سه گانه افتاده است، حتی اگر کسی آن را دوست نداشته باشد."
نویسنده مقاله منتشره در فوکوس بر این واقعیت توجه نشان می دهد که در همان زمان، تلاش های غرب برای منزوی کردن روسیه از جمله به دلیل وابستگی به منابع انرژی روسیه، با شکست دیپلماتیک روبرو شده است.
رایتز به عنوان نمونه به نشست اخیر وزرای خارجه کشورهای گروه 20 اشاره کرد که در آن بسیاری از کشورها از انتقاد از مسکو به دلیل وضعیت اوکراین خودداری کردند.
Лавров Иран - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
لاوروف: تمامی کشورها در G20 از حملات غرب به روسیه در حمایت نکردند
وی همچنین خاطرنشان کرد که آمادگی روسیه برای گفت‌وگو درباره وضعیت کشور همسایه که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قبلاً درباره آن صحبت کرده بود، سیگنال مهمی برای کشورهای حامی لغو تحریم‌ها در اروپا است.
پیشتر وانگ یی، وزیر خارجه چین گفته بود که برخی کشورها از بحران اوکراین برای اعمال تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه علیه چین و دیگر کشورها استفاده می‌کنند.
شی جین پینگ رهبر چین در بخشی از سخنرانی خود در اجلاس بریکس از کشورها خواست تا با تحریم های یکجانبه مبارزه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала