درست کردن موشک کاغذی توسط عضو شورای شهر در جلسه رسمی +ویدئو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationپرتاب موشک کینژال در رزمایش ارتش روسیه در دریای سیاه + ویدئو
پرتاب موشک کینژال در رزمایش ارتش روسیه در دریای سیاه + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
اشتراک
موشک‌ سازی عضو شورای شهر همدان در جلسه رسمی شورا به تندی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از حضور حمید بادامی نجات، عضو شورای شهر همدان در صحن رسمی شورا و اقدام او در این جلسه‌ی رسمی که با کاغذ موشک درست می‌کرد بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است.
حمید بادامی نجات در پاسخ به این موضوع با انتشار متن و ویدئوی مربوط به این جلسه توضیحاتی ارائه دادو نوشت: «لم یعلم بان الله یری (آیا او نمی‌داند خداوند همه اعمالش را می‌بیند.)
با توجه به اینکه در فضای مجازی در خصوص ساخت موشک کاغذی در چند روز گذشته کلیپی منتشر شد برای مردم عزیز شهرم لازم به توضیح است در مواقعی که فرد فشار استرس و کار دارد، آن هم بر روی مسئله‌ای مهم تمرکز کرده ناخودآگاه با وسایل دورواطرافش مشغول می‌شود که برای اکثر ما پیش آمده مانند خط خطی کردن کاغذ، خرد کردن پوست میوه و ... هر فردی یک تیک خاصی دارد که من هم از سر بی‌حواسی موشک سازی کاغذی انجام دادم. اما این در نهایت دلیل بر این نبوده که در جلسه بنا داشته‌ام کاری عبث و بیهوده انجام دهم، بخشی از این فیلم را ملاحظه بفرمایید مشخص است در این جلسه اختلاف نظرات موافق و مخالف طوری بوده که منجر به درگیری شده و در ادامه همین موضوع عصبانیت و ناراحتی در صحبت‌های بنده مشخص است.
این نکته مورد تاکید است که به هیچ عنوان بی‌توجهی به جلسه انجام نشده و تاکنون در تمامی جلسات از جمله همین جلسه در بحث‌ها و موضوعات حضور داشته‌ام و آنچه که درست است را عنوان کرده‌ام که از پخش زنده جلسات قابل رصد می‌باشد.
لازم به توضیح است شاید در انتشار گسترده این ویدئو از طرف افراد مشخص شیطنت و عمدی وجود داشته و اینکه چرا و چه کسی این کار را انجام داده شاید الان ضرورتی به پرداختن به آن نباشد و خوب قبل از هر چیز اینگونه اتفاقات باعث می‌شود انسان در رفتارها و حرکات خود دقت بیشتری داشته باشد. از طرفی بر خود نیز لازم می‌دانم برای عدم توجه به اینکه ممکن است این حرکت غیرارادی باعث ناراحتی و زیر سوال رفتن نهاد شورای شهر شود نیز از همه همشهریان عزیزم عذرخواهی کنم.»
جمعی از کاربران عنوان می‌کنند بسیاری از مسئولان تنها در جلسات حضور دارند و برای حل مشکلات و مسائل مردم هیچ اقدام مفیدی انجام نمی‌دهند و به موقع حقوق خود را دریافت می‌کنند. گروهی از کاربران معتقدند این زبان بدن است که واکنش زبان بدن هر فردی به استرش و نگرانی به شکلی متفاوت در او ظاهر می‌شود. کاربرانی نیز ضمن ابراز تاسف از منتشر کنندگان این ویدئو عنوان می‌کنند که بهتر است ابتدا صحت یک موضوع مشخص شود سپس آن را در فضای مجازی نشر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала