در آمریکا تعریف کردند که چگونه بایدن کشور خود را ویران می کند

© REUTERS / U.S. President Joe Biden attends events at the U.S. Capitol to commemorate first anniversary of Capitol attack in Washingtonجو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
اشتراک
تاکر کارلسون، تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با فاکس نیوز اعلام کرد بنزین که یکی از پایه‌های رفاه آمریکا است، به دلیل سیاست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و نه به خاطر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که رهبر آمریکا سعی دارد او را مقصر بداند، گران شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کارلسون گفت: "برای آینده قابل پیش‌بینی، نفت و گاز منابع حیاتی برای تمدن هستند و مطلقاً هیچ راهی برای تغییر این وضعیت وجود ندارد. این باید خبر خوبی برای آمریکا باشد، زیرا در اینجا در ایالات متحده ما مقدار زیادی از نفت و گاز داریم. ما از نظر منابع طبیعی غنی هستیم.<...> اما ناگهان، به دلایلی، کمبود منابع غذایی و انرژی در ایالات متحده رخ داد و به همین دلیل قیمت آنها افزایش یافت.<...> چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد. "جو بایدن توضیحات خود را ارائه کرده است."
این روزنامه نگار یادآور شد که رئیس جمهور آمریکا پوتین را مسئول افزایش قیمت ها دانست.
ناظر تأکید کرد: "این فقط مایه شرمساری است. به طور کلی ، این فقط شگفت انگیز و در این شرایط خطرناک است. و هیچ کس حتی یک کلمه را باور نمی کند ، زیرا این یک دروغ آشکار است."
در آمریکا در مورد طرح خلاص شدن از دست بایدن صحبت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
در آمریکا در مورد طرح خلاص شدن از دست بایدن صحبت شد
او به داده‌های مطالعه GasBuddy اشاره کرد که بر اساس آن از نوامبر 2020 تا نوامبر 2021 - مدت‌ها قبل از شروع عملیات ویژه روسیه - قیمت سوخت 66 درصد افزایش یافت. به گفته این روزنامه نگار، دلیل آن لغو پروژه های خط لوله نفت، امتناع از اجاره مناطق برای تولید گاز و بازگشت ایالات متحده به توافق آب و هوایی پاریس است که دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی از آن خارج شد. این کارشناس توضیح داد که همه اینها به خاطر انرژی سبز انجام می شود.
کارلسون اظهار داشت : "جو بایدن شروع کرد به فریاد زدن کرده و گفت:"اینها قیمت های پوتین است، پوتین این کار را کرد." اما این خیلی احمقانه است! آنقدر آشکارا دروغ است که هیچ کس آن را باور نکرد - حتی آنهایی که می خواستند باور کنندو به بایدن رای دادند و آسیاب های بادی و انرژی خورشیدی می خواستند. گیاهان - آنها نمی توانند آن را باور کنند، زیرا این مزخرف استگ.
وی یادآور شد که رهبر آمریکا 31 مارس دستورخارج کردن نفت از ذخایر استراتژیک این کشور را به مدت 6 ماه هر روز صادر کرد. به گفته این روزنامه نگار، این بدترین کاری است که بایدن در سالی که قرار است انتخابات مجلس نمایندگان برگزار شود، انجام می دهد.
تحلیلگر آمریکایی کاری که بایدن می توانست انجام دهد این بود که نفت بیشتری در قلمرو ما تولید کند چون این کار در درازمدت برای ایالات متحده بسیار آسان و بسیار خوب می بود . اما او به جای این کار تصمیم گرفت کاری آنقدر احمقانه و خطرناک انجام دهد که کسی که عمداً بخواهد به آمریکا آسیب برساند، انجام می داد".
قیمت بنزین در ایالات متحده در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید، در ماه مه از این هم بالاتر رفت و در ژوئن از پنج دلار برای هر گالن نیز گذشت. آمریکایی ها به دلیل افزایش قیمت سوخت، هر چه بیشتر به سرقت بنزین رو می اورند.
ایالات متحده به منظور کاهش قیمت ها، با تصمیم بایدن، روزانه یک میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک خود آزاد کرده و این کار تا اکتبر ادامه خواهد داشت.بایدن همچنین مرتباً از دارندگان پمپ بنزین می خواهد که قیمت بنزین را کاهش دهند. با این حال، قیمت سوخت دیزل حدود پنج دلار در هر گالن باقی مانده و معاملات آتی نفت بیش از صد دلار در هر بشکه است. با وجود این، مقامات آمریکا می گویند که بدون خروج نفت از ذخایر استراتژیک، قیمت ها می توانست حتی بالاتر باشد.
بایدن بارها بحران اقتصادی در این کشور را با تشدید درگیری در اوکراین مرتبط دانسته است. او تورم بالا در آمریکا را "افزایش قیمت ها توسط پوتین" خواند. رئیس جمهور روسیه در توضیح سخنان خود خاطرنشان کرد که چنین اظهاراتی برای افرادی در نظر شده است که سواد خواندن و نوشتن ندارند. پوتین یادآور شد که مشکلات مربوط به غذا و سوخت نتیجه اشتباهات سیستماتیک دولت آمریکا در واشنگتن و بوروکراسی اروپایی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала