توصیه پزشکان به مصرف خیار در تابستان را جدی بگیرید

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر توصیه پزشکان به مصرف خیار در تابستان را جدی بگیرید
توصیه پزشکان به مصرف خیار در تابستان را جدی بگیرید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
اشتراک
آنجلیکا دووال، متخصص تغذیه در روسیه، نوشیدن ترکیب آب معدنی و عصاره خیار، پوست کندن خیارهای خریداری شده از بازار را توصیه می کند.
به گزارش اسپوتنیک، آنجلیکا دووال، متخصص تغذیه، فیتوتراپیست در گزارشی در خصوص مصرف خیار در تابستان می نویسد: خیار یکی از محبوب ترین سبزیجات در تابستان است و با ارزش ترین خاصیت خیار محتوای بالای درون آن است.
دووال می گوید: "خیار سرشار از پتاسیم است که این مزیت اصلی آن است."
این متخصص تغذیه ادامه می دهد: نوشیدن آب خیار ممکن است به عادی سازی فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند. او نحوه درست کردن "لیموناد" را توضیح می دهد.اگر آب خیار را با آب معدنی با ترکیب نصف به نصف بیفزایید، نعناع و لیمو اضافه کنید، یک لیموناد با طراوت دریافت می کنید. این نوشیدنی در گرما، می تواند فشار خون بالا را کاهش دهد و احساس بهتری داشته باشید."
این متخصص تغذیه هشدار داد: با این حال، سبزیجاتی که در فروشگاه ها به فروش می رسند، گاهی حاوی موادی هستند که نه تنها سالم نیستند، بلکه برای سلامتی مضر هستند. به گفته او، خیارهای خریداری شده در مغازه باید پوست کنده شوند."
خوردن این خوراکی در ترکیب با خیار اکیداً ممنوع است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2021
خوردن این خوراکی در ترکیب با خیار اکیداً ممنوع است
دووال معتقد است: "در پوست خیار، نیترات ها و مواد شیمیایی که بخشی از کودها بودند جمع می شوند. آنها می توانند در حین رشد خیار وارد آن شوند. وقتی پوست آن را جدا می کنیم، محصول تمیزتر و با کیفیت تر به دست می آوریم."
او افزود: نباید از ترشی خیار یا خیارشور به خصوص در شب سوء استفاده کنید. این متخصص تغذیه گفت: سدیم موجود در خیار شور می تواند منجر به احتباس آب در بدن، تورم و افزایش فشار شود.ما می توانیم حداکثر فواید سلامتی از خیارهای تازه پوست کنده که بدون استفاده از مواد شیمیایی رشد می کنند به دست بیاوریم.بهتر است، خیارهایی که از باغ خودمان چیده شده اند را مصرف کنیم، زیرا ما به وضوح کنترل می کنیم که از چه کودهایی هنگام کاشت استفاده می کنیم، و به وضوح می دانیم که هیچ ماده شیمیایی در این محصول وجود ندارد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала