روسیه و هند، نخستین خودروی ریلی مشترک را در ماه جولای تولید می کنند

اشتراک
در ماه جولای امسال، روسیه و هند اولین وسیله نقلیه مشترک ریلی خود را در زمینه خودروهای ترنی را بر اساس همکاری بین المللی برای "ماشین های حمل و نقل سینارا" تولید خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتون زوبیخین، معاون مدیر کل "ماشین‌های حمل و نقل سینارا"، مدیر کل STM Trading House LLC، در حاشیه نمایشگاه صنعتی اصلی فدراسیون روسیه اینوپروم، گفت که روسیه و هند اولین خودروی ریلی مشترک را در ماه جولای تولید خواهند کرد.
هند به یکی از اولویت های همکاری بین المللی برای "ماشین های حمل و نقل سینارا" تبدیل شده است.
شرکت SAN Locomotive می گوید که ما توانستیم به همراه شریک فناوری هندی خود، برنامه ساخت تولید ماشین‌های پیست را راه‌اندازی کنیم. هم اکنون در تیرماه سال جاری، اولین خودروی ریلی (ترنی) را به همراه همکاران هندی تولید خواهیم کرد. قبلا فقط صادرات وجود داشت.
شرکت SAN Locomotive - اسپوتنیک ایران
1/4
© Igor Zavalsky
، آنتون زوبیخین، معاون مدیر کل ماشین‌های حمل و نقل سینارا،  - اسپوتنیک ایران
2/4
© Sputnik/Sinara Group
خودروی روسیه هند - اسپوتنیک ایران
3/4
© Sputnik/Sinara Group
خودروی مشترک هند و روسیه - اسپوتنیک ایران
4/4
هند 21 وسیله نقلیه "ماشین های حمل و نقل سینارا" را تولید خواهد کرد. تمامی تجهیزات در 5 شعبه راه آهن هند کار می کند. همه ماشین‌ها توسط شریک بین المللی محلی SRBl سرویس می‌شوند.
به گفته آنتون زوبیخین، یک مناقصه و قرارداد مناسب به ارزش 300 میلیون دلار در هند برای هلدینگ "ماشین های حمل و نقل سینارا" در پیش روی ما قرار دارد".
وی در ادامه افزود: " اولویت ما در هند اکنون ساخت ماشین آلات ریل برای تعمیر، ساخت و بهره برداری از راه آهن هند است. این امر بودجه ای بیش از یک میلیارد دلار در سال برای تجهیزات نیاز دارد. در واقع، به همین دلیل است که بازار هند برای ما بسیار جالب است. بنابراین، ما قصد داریم در مناقصه ای که امسال برگزار می شود و با عنوان Make in India شرکت کنیم. محصولات ما تجهیزاتی هستند که برای توزیع بالاست، تثبیت کننده های دینامیکی خطوط راه آهن و سایر اهداف ساخت و ساز مورد نیاز ما است. حجم قراردادهایی که با شرکای هندی منعقد کرده‌ایم کمی بیش از 20 میلیون دلار است و امسال نیز قصد داریم در مناقصه‌هایی به ارزش بیش از 300 میلیون دلار شرکت کنیم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала