معاون استاندار اصفهان: مخالف راه‌اندازی پروژه‌های جدید آب‌بر در اصفهان هستیم

© IRNAجلوگیری از برداشت غیرقانونی در مسیر رودخانه زاینده‌رود مطالبه کشاورزان است
جلوگیری از برداشت غیرقانونی در مسیر رودخانه زاینده‌رود مطالبه کشاورزان است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2022
اشتراک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان با راه‌اندازی صنایع و پروژه‌های جدید آب بر مخالف است اما هر گونه کارآفرینی مبتنی بر نیاز آبی کم مورد تایید ما است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، مهران زینلیان در حاشیه کارگروه تلفیق زیربنایی استان اظهار داشت: در این جلسه طرح‌های احداث مجتمع‌های رفاهی- تفریحی بین راهی در اصفهان، شاهین شهر، اردستان و نطنز مصوب شد.
وی با بیان اینکه در کارگروه زیربنایی سازوکار احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهرها و محدوده روستاها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در این جلسه طرح‌هایی نیز به دلیل همخوانی نداشتن با آمایش سرزمینی و پهنه بندی استان رد شد که از جمله آنها می‌توان به درخواست سازمان میادین میوه و تره بار مبنی بر احداث منطقه نساجی اشاره کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه با درخواست پیست سوارکاری شاهین شهر نیز به دلیل تناقض استعلامات موافقت نشد، ادامه داد: طرح شهرستان تیران و کرون درخصوص جابه‌جایی صنایع مزاحم کارگاهی به دلیل اینکه خارج از حریم بود، مصوب نشد.
زینلیان تصریح کرد: مدیریت استان بی تردید با صنایع آب بر و همه پروژه‌هایی که آب بر باشند مخالف می‌کند با وجود این کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهایی که مبتنی بر نیاز آبی کم باشد، مورد تأیید ما است و دولت وظیفه دارد آب حداقلی مورد نیاز را تأمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала