در ایالات متحده، بایدن به دلیل زلنسکی به خیانت بزرگ متهم شد

© AFP 2023 / Win McNameeآمریکایی ها: بایدن به خاطر حمله پهپادی به کابل در دادگاه لاهه محاکمه شود
آمریکایی ها: بایدن به خاطر حمله پهپادی به کابل در دادگاه لاهه محاکمه شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2022
اشتراک
گابارد، سیاستمدار آمریکایی، بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به خاطر زلنسکی به خیانت متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را متهم کرد که به خاطر منافع اوکراین به دولت خیانت کرد.
همانطور که این سیاستمدار به یاد می آورد، از رهبری آمریکا بارها در مورد هدف نهایی که ایالات متحده در درگیری اوکراین دنبال می کند سؤال شد. با این حال، کاخ سفید از پاسخ طفره می رود و می گوید که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تصمیم می گیرد و ایالات متحده از او پیروی خواهد کرد.
گابارد در توییتر نوشت: بنابراین، مهم ترین مشکل سیاست خارجی که کشور ما در 60 سال گذشته با آن مواجه بوده است، مسئولیت کنگره یا رهبر آمریکا نیست، بلکه مسئولیت رئیس یک کشور خارجی است. <…> واگذاری حاکمیت ما به رئیس جمهور یک کشور دیگر - اگر خیانت نباشد، این چیست؟
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." وزارت دفاع گزارش داد که نیروهای مسلح قبلاً وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی ارتش اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала