قاچاق بنزین با بطری از دیوار مرزی میلک زابل +ویدئو، عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر مصرف بیش از حّد بنزین در ایران + جزئیات
مصرف بیش از حّد بنزین در ایران + جزئیات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
اشتراک
استفاده قاچاقچیان از بطری‌های کوچک برای قاچاق بنزین شیوه جدید قاچاق شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از قاچاق بنزین با بطری و پرت کردن از روی دیوار مرزی میلک در مرز افغانستان در فضای مجازی منتشر می‌شود که انتقادات زیادی به آن شده است. میلک، روستایی از توابع شهرستان هیرمند، بخش مرکزی شهرستان هیرمند در استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که با کشور افغانستان هم‌مرز است.
با توجه به اینکه این ویدئو در صفحات اجتماعی در میان کاربران ایرانی منتشر می‌شود و بسیاری از رسانه‌های خبری ایران نیز به آن پرداخته‌اند اما هنوز این موضوع مورد تایید و یا تکذیب شخص و نهاد خاصی قرار نگرفته است.
برخی از کاربران عنوان می‌کنند که بنزین را در ایران گران کردند تا جلوی قاچاق را بگیرند اما افرادی همچون مسافرکش‌ها از این ماجرا متضرر شدند و متاسفانه بار دیگر مشابه این اتفاق را بار دیگر در جریان ارز ترجیحی خواهیم دید. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند که پلیس و سیستم قضایی ایرانی بایستی در برخورد با قاچاقچیان بسیار سخت برخورد کنند چراکه این چنین به بیت‌المال دستبرد می‌زنند.
کاربرانی عنوان می‌کنند که ممکن نیست با بطری بتوان بنزین قاچاق کرد اما کاربرانی در پاسخ به آنها می‌گویند اگر روزانه هزار بطری یک و نیم لیتری رد کنند حجم زیادی در روز و هفته خواهد شد. اما گروهی از کاربرانی معتقدند انتشار این ویدئو برای این است تا زمینه گرانی بنزین فراهم شود و عنوان شود که بنزین در ایران ارزان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала