در روسیه جایگزینی ارزان برای خودروی تسلا پیدا کردند

© Photo / Tesla لیزر" جای برف‌پاک‌کن را در خودروها می‌گیرد!
لیزر جای برف‌پاک‌کن را در خودروها می‌گیرد! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
اشتراک
در روسیه، مشابه ارزان قیمت خودروهای الکتریکی تسلا را معرفی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، محصول ساخت شرکت"آوتوتور" (Avtotor) از شهر کالینین گراد روسیه جایگزین این وسیله نقلیه ساخت آمریکا خواهد شد. والری گوربونوف، رئیس هیئت مدیره این شرکت، گفت که خودروهای الکتریکی داخلی بسیار مقرون به صرفه تر از خودروهای وارداتی خواهند بود.
گوربونوف گفت: "ما در تلاش هستیم تا اقتصاد این تولید را به گونه ای بسازیم که قیمت خودروهای الکتریکی ما برای گروه های مختلف مصرف کنندگان از جمله مشتریان خصوصی، موسسات اجاره خودرو و تاکسی ها نازل و قابل دسترسی باشد." او افزود که این قیمت نه تنها برای محصولات تسلا، بلکه برای خودروهای الکتریکی ساخت سایر شرکت ها نیز بسیار پایین تر خواهد بود.
ایران قصد دارد قطعات خودرو ساخت خود را با فولاد روسیه مبادله کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
ایران قصد دارد قطعات خودرو ساخت خود را با فولاد روسیه مبادله کند
شرکت "آوتوتور" یک سری آزمایشی از خودروهای خود را در سال 2023 عرضه خواهد کرد. قیمت دقیق ی خودروی الکتریکی ساخت روسیه هنوز اعلام نشده است.
در ماه آوریل گزارش شد که شرکت"آوتوتور" که اولین کارخانه تولید خودروهای خارجی روسیه است، به دلیل تحریم های غرب در شرایط سختی قرار دارد. آنتون علیخانوف، استاندار کالینینگراد خاطرنشان کرد که صنعت خودرو سازی یکی از صنایعی است که بیشتر از دیگران تحت تأثیر تحریم ها قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала