آلمانی ها از حقوق 30 هزار یورویی صدراعظم خود شوکه شدند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر آلمانی ها از حقوق 30 هزار یورویی صدراعظم خود شوکه شدند
آلمانی ها از حقوق 30 هزار یورویی صدراعظم خود شوکه شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2022
اشتراک
خوانندگان نشریه آلمانی بیلد به دلیل مقاله ای که در آن اطلاعاتی در مورد حقوق ماهیانه سیاستمداران آلمان درج شده بود، به شدت از مقامات این کشور انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه می نویسد، اولاف شولز صدراعظم آلمان بیشترین حقوق - بیش از 30 هزار یورو را دریافت می کند و رابرت هابک معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه کریستین لیندنر و وزیر دارایی با 25 هزار یورو در مکان دوم قرار دارند. کریستین لامبرشت وزیر دفاع که حقوقش به دلیل نداشتن کرسی در پارلمان "فقط" 20 هزار یورو است، در مکان بعدی است.
کاربرW_Munny001 نوشت: "گستاخی محض! آنها آفاتی هستند که ثروتمند می شوند اما وظایف خود را انجام نمی دهند. شولز می داند چگونه تقلب کند."
سوال در مورد تضمین های امنیتی برای اوکراین صدراعظم آلمان را به خنده انداخت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2022
سوال در مورد تضمین های امنیتی برای اوکراین صدراعظم آلمان را به خنده انداخت + ویدئو
کاربری به نام Elmis Sis می گوید:"ما اولویت‌های شما را می‌بینیم: تشویق مردم به کمتر دوش گرفتن، خاموش کردن بخاری در زمستان، افزایش حق بیمه سلامت و غیره. اما درآمد شما به طور پیوسته در حال افزایش است." -
ریان کی (RianKeyy)نوشت : "آنها روز به روز مغرورتر می شوند و دائما دروغ می گویند، در حالی که مردم اینجا کمتر و کمتر معیشت دارند، فقر در حال افزایش است. این فقط منزجر کننده است."
کاربر دیگری به نام mountainhigh خاطرنشان کرد: "بهای خوبی برای ویرانی کشور است".
یکی از کاربران تاکید کرد: " او (شولز) برای این باید پاسخگو باشد! اینگونه بودجه دزدیده می شود."
خوانندگان نشریه آلمانی در پایان گفتند: "و این در زمانی است که یک صدراعظم خوب باید الگو باشد. به بازنشستگان چیزی ندهید، بلکه جیب خود را پر از پول کنید."
پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی بر مسکو را تشدید کرد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر داده و بسیاری از برندهای غربی این کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا پیش از این شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه تحریم های تدریجی بر واردات زغال سنگ و نفت را پیش بینی می کند. در همان زمان، در اروپا و ایالات متحده، این مراحل باعث جهش بی سابقه در تورم، به ویژه در رابطه با سوخت و مواد غذایی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала