رئیس مجلس نمایندگان آمریکا متهم به هل دادن دختر یک نماینده شد +ویدئو

© AFP 2023 / Eric Baradat نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2022
اشتراک
تلاش نانسی پلوسی برای خارج کردن فرزندان یک نماینده زن مجلس از کادر، هنگام عکاسی بازتاب فراوانی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی فراگیر از حرکت جنجالی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از درگیری با دختربچه به خاطر عکس، جلوی دوربین خبرنگاران در فضای مجازی منتشر شده است که با بازخوردهای متفاوت کاربران همراه شده است.
مایرا فلورس، نماینده جدیدالورود مجلس آمریکا مدعی شد که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، هفته گذشته در جریان مراسم سوگند یاد کردن او، سعی کرد دخترش را از کادر عکاسی کنار بزند. وی در توئیتی در این باره نوشت: «من به دختر قوی و زیبایم خیلی افتخار می‌کنم. او همچنان به لبخند زدن و ژست گرفتن برای عکس مانند یک ملکه ادامه داد. هیچ کودکی را نباید برای عکسبرداری هل داد.»
کاربرانی عنوان می‌کنند خانم پلوسی رفتار ناشایستی از خود نشان داد و بهتر است بابت برخورد زشتش عذرخواهی کند. جمعی از کاربران هم رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را فردی روان پریش می‌دانند و عنوان می‌کنند بدون شک رفتارهای دیگر این چنینی از او سر زده است. و اما برخی از کاربران ایستادگی این دخترک زیبا را تحسین می‌کنند و عنوان می‌کنند که از او می‌توان به عنوان یک الگو یاد کرد که در مسیر رسیدن به اهداف مقاومت کرد و از هدف چشم برنداشت و به تمام کسانی که رویاهای او را نشدنی می‌دانند با لبخند و سکوت پاسخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала