دومای روسیه: ما اجازه هیچ گونه شوخی به فنلاند و سوئد در بالتیک را نخواهیم داد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر دومای روسیه: ما اجازه هیچ گونه شوخی به فنلاند و سوئد در بالتیک را نخواهیم داد
دومای روسیه: ما اجازه هیچ گونه شوخی به فنلاند و سوئد در بالتیک را نخواهیم داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2022
اشتراک
اولگ موروزوف، معاون دومای دولتی روسیه در سخنانی گفت که روسیه "هیچ شوخی نظامی در بالتیک انجام نخواهد داد"، او همچنین خاطرنشان کرد که سوئد و فنلاند که مدعی پیوستن به ناتو هستند باید حافظه تاریخی خوبی داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ موروزوف، معاون دومای دولتی روسیه در سخنانی گفت که روسیه "هیچ شوخی نظامی در بالتیک انجام نخواهد داد"، او همچنین خاطرنشان کرد که سوئد و فنلاند که مدعی پیوستن به ناتو هستند باید حافظه تاریخی خوبی داشته باشند.
همانطور که قبلاً توسط دفتر رئیس جمهور فنلاند گزارش شده است، ترکیه از دعوت فنلاند و سوئد برای عضویت در اتحاد آتلانتیک شمالی حمایت خواهد کرد.
جزئیات حمایت ترکیه از الحاق فنلاند و سوئد به ناتو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
جزئیات حمایت ترکیه از الحاق فنلاند و سوئد به ناتو
در این گزارش امده است: "تصور فعالیت نظامی اسکاندیناوی ها در جهت روسیه دشوار است. با این وجود، ما باید از همان روز اول به آنها بفهمانیم: ما آنها را از هیچ شوخی نظامی در بالتیک ناامید نخواهیم کرد. و حتی بیشتر از آن در مرز را تحمل نمی کنیم. ما معتقدیم که آنها حافظه تاریخی خوبی دارند."
شایان ذکر است، دفتر روابط رئیس جمهور ترکیه سندی را منتشر کرد که در آن در پی نتایج مذاکرات امروز ترکیه-فنلاند-سوئد-ناتو گفته می شود ترکیه به خواسته های خود از سوئد و فنلاند رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала