درخواست وزیر دفاع بریتانیا از جانسون برای افزایش بودجه دفاعی

© HANNAH MCKAYدرخواست وزیر دفاع بریتانیا از جانسون برای افزایش بودجه دفاعی
درخواست وزیر دفاع بریتانیا از جانسون برای افزایش بودجه دفاعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
دیلی میل نوشت: وزیر دفاع بریتانیا والاس از جانسون می خواهد بودجه دفاعی کشور را افزایش دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی میل، بن والاس وزیر دفاع بریتانیا، در نامه ای به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، از او خواسته است تا هزینه های نظامی و افزایش بودجه دفاعی را تا سال ۲۰۲۸ افزایش دهد.
در نامه ای که به رسانه ها درز کرد، والاس خواستار ۱۰ میلیارد پوند (۱۲.۲ میلیارد دلار) اضافی در سال برای هزینه های نظامی شده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود وزیر بریتانیا خواستار افزایش بودجه دفاعی سالانه این کشور از ۲ درصد تولید ناخالص داخلی به ۲.۵ درصد تا سال ۲۰۲۸ شود.
به نوشته این نشریه، والاس در نامه‌ای به نخست‌ وزیر انگلیس همچنین در مورد کاستی‌ های قابل‌ توجه در توانایی‌ های دفاعی بریتانیا از جمله کمبود پهپاد، خلبان و افراد برای خدمت در زیر دریایی‌ های هسته‌ای صحبت کرده است.
منبع آگاه همچنین به این روزنامه گفت: انتظار می رود وزیر دفاع تاکید کند که اکنون که تهدید تغییر کرده است، دولت ها باید آماده سرمایه گذاری برای حفظ امنیت ما باشند.
انتظار می رود والاس و پاتریک سندرز رئیس جدید ستاد ارتش بریتانیا روز سه شنبه در سخنرانی خود بر لزوم تقویت نیروهای مسلح این کشور تاکید کنند.
سندرز در سخنانی که قرار است روز سه شنبه ایراد کند، گفت: ما در جنگ نیستیم، اما باید سریع عمل کنیم تا به دلیل ناتوانی در مهار گسترش سرزمینی به آن کشیده نشویم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала