بیلد: قطع گاز روسیه باعث رکود اقتصاد آلمان می شود

© Sputnik / Ilja Pitalevبیلد: قطع گاز روسیه باعث رکود اقتصاد آلمان می شود
بیلد: قطع گاز روسیه باعث رکود اقتصاد آلمان می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
روزنامه بیلد نوشت: پایان عرضه گاز روسیه به کاهش ۱۲.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی آلمان منجر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی بیلد با استناد به مطالعه انجمن اقتصاد بایرن نوشت که "وابستگی اقتصاد آلمان به گاز روسیه دست کم گرفته شده است".
روز سه شنبه روزنامه بیلد به نقل از مطالعه انجمن اقتصاد بایرن نوشت: توقف ناگهانی گاز از روسیه منجر به کاهش ۱۲.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی آلمان و از بین رفتن ۵.۶ میلیون شغل در سراسر این کشور خواهد شد.
مایکل بومر، سخنگوی Prognos AG که این مطالعه را برای ادغام آماده کرده است، گفت: وابستگی اقتصاد آلمان به گاز روسیه دست کم گرفته شد. در آن، کارشناسان از این واقعیت نتیجه گرفتند که تحویل از ۱ ژوئیه متوقف می شود. اول از همه، این تعطیلی صنایع شیشه، فولاد و مواد غذایی را تحت تاثیر قرار می دهد که در مجموع حدود ۴۹ میلیارد یورو ضرر می کند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این، کاهش عرضه به طور قابل توجهی بر زنجیره تأمین و تولید در سایر مناطق تأثیر می گذارد. این هزینه ها ۱۴۴ میلیارد یورو دیگر برآورد شده است.
آلمان: قیمت جهانی گاز تا پنج سال آینده بالا خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
چندرسانه ای
آلمان: قیمت جهانی گاز تا پنج سال آینده بالا خواهد بود
در ۲۳ ژوئن، معاون صدراعظم آلمان روبرت هابک، وزیر اقتصاد و حفاظت از آب و هوا، به خبرنگاران گفت که دولت آلمان آمادگی خود را برای پاسخگویی به وضعیت متشنج با عرضه گاز به دومین مورد از سه مورد، تسهیلات تا زمستان علی رغم کاهش واردات از روسیه افزایش داده است، که باید امکان پر کردن ذخایر گاز را فراهم کند. درجه دوم به این معنی است که دولت این حق را دارد که شرکت ها را برای صرفه جویی در گاز توصیه کند. مرحله سوم که هنوز مورد بحث قرار نگرفته، در صورتی معرفی می شود که خود بازار دیگر قادر به تامین گاز نباشد. در این مورد، آژانس شبکه فدرال نقش توزیع کننده را بر عهده می گیرد، در مورد اینکه چه کسی گاز را به ترتیب اولویت دریافت می کند، تصمیم می گیرد.
این اقدام دولت آلمان واکنشی به وضعیت عرضه گاز روسیه از طریق نورد استریم است که به ۴۰ درصد کاهش یافته است.
در ۱۴ ژوئن، گازپروم اعلام کرد که به دلیل بازگشت نا به هنگام واحدهای پمپاژ گاز از تعمیر توسط زیمنس و نقص فنی موتورهای شناسایی شده، مجبور به کاهش عرضه گاز از طریق نورد استریم شده است. در عین حال، زیمنس مدعی است که به دلیل تحریم های کانادا علیه روسیه، این توربین همچنان از مونترال به آلمان بازگردانده نمی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала