شعر معنادار بوشهری‌ها در استقبال ویژه از عادل فردوسی‌پور +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / عادل فردوسی ‌پور
 عادل فردوسی ‌پور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
عادل فردوسی‌پور برای مصاحبه با طارمی راهی بوشهر شد.
به گزارش اسپوتنیک، عادل فردوسی‌پور که این روزها با شعار "فوتبال برای همه"، اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را راه انداخته و با مصاحبه‌های علی دایی و دراگان اسکوچیچ خبرساز شده است، این بار برای ضبط یک برنامه در خصوص مهدی طارمی به بوشهر سفر کرد.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو این روزها برای استراحت در بوشهر حضور دارد و فردوسی‌پور به همین دلیل برای ضبط قسمت جدید برنامه خود راهی زادگاه مهاجم ملی پوش ایران شده است. در برنامه جدید فردوسی‌پور، مهدی طارمی در خصوص حواشی زندگی شخصی‌اش و روند انتقالش به پورتو و درخشش در این باشگاه پرتغالی صحبت می‌کند.
اما نکته جالب این سفر، استقبال مردم فوتبال دوست بوشهر از فردوسی‌پور بود. جمعی از مردم بوشهر در اقدامی جالب یک شعر اعتراضی با موزیک بندری برای بازگرداندن برنامه "نود" به تلویزیون و رساندن صدای اعتراضشان به صدا و سیما اجرا کردند.
کاربران در فضای مجازی این ویدئوی را منتشر می‌کنند و عنوان می‌کنند که محبوبیت اتفاقی نیست و با اطمینان می‌توان گفت که عادل فردوسی‌پور از اشخاصی است که غالب مردم ایران او را دوست دارند.
برخی از کاربران ضمن اظهار تاسف از جای خالی فردوسی‌پور در تلویزیون ایران، عنوان می‌کنند که بسیاری برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون تلاش کردند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و به احتمال زیاد این شعرخوانی اعتراضی نیز تاثیر چندانی در عملی شدن بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون نخواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала