راه های کاهش وزن در یک هفته

CC0 / Pixabay / راه های کاهش وزن در یک هفته
راه های کاهش وزن در یک هفته  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
متخصص تغذیه توصیه می کند که برای کاهش وزن سریع، میان وعده های شکلاتی را حذف کنید.
به گزارش اسپوتنیک، النا سویریدووا، متخصص تغذیه روسی، راه هایی را فهرست کرد که به کاهش وزن در یک هفته کمک می کند.
به گفته این متخصص کاهش وزن سریع برای بدن مضر است. او توضیح می دهد: "شما می توانید در مدت کوتاهی چند کیلوگرم از وزن خود را کم کنید و مشکلات سلامتی جدی تری داشته باشید." این متخصص می گوید: با این حال، بهبود سریع بدن از طریق یک رژیم غذایی "پاک"، فعالیت بدنی و مراقبت مناسب امکان پذیر است.
این متخصص اول از همه توصیه می کند: همه تنقلات مضر با شکلات یا چیپس را از رژیم غذایی حذف کنید و آنها را با میوه ها یا غلات جایگزین کنید. برنامه ای برای سه وعده غذایی کامل در روز تهیه کنید. علاوه بر این، شما باید به اصطلاح "قانون بشقاب" را رعایت کنید، که طبق آن 50 درصد غذا باید سبزیجات، 25 - پروتئین و 25 - کربوهیدرات باشد.
از جمله، متخصص تغذیه توصیه می کند که از پله به جای آسانسور استفاده کنید، ورزش های صبحگاهی را انجام دهید و زمانی را برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در نظر بگیرید. این متخصص تاکید می کند که این فعالیت ها به عضلات کمک می کند تا در فرم خوبی قرار گیرند و همچنین به سلامت و تولید اندورفین کمک می کنند.
در خاتمه، این متخصص اهمیت روش های مراقبتی را یادآور شد. مخصوصاً لازم است هفته ای سه بار اسکراب بدن انجام شود و بعد از هر دوش گرفتن پوست با لوسیون مرطوب شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала