بلومبرگ: روسیه یک بدهی بزرگ خواهد داشت

© Fotolia / Alexandr Blinovبلومبرگ: روسیه یک بدهی بزرگ خواهد داشت
بلومبرگ: روسیه یک بدهی بزرگ خواهد داشت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
بلومبرگ می نویسد که در روسیه در شب 27 ژوئن اولین "نکول – بدهی بزرگ" از سال 1918 در این کشور رخ می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به عنوان یک آژانس آمریکایی، ادعا می کند که یک "بدهی بزرگ" دوشنبه شب در روسیه رخ داده است - برای اولین بار از سال 1998 این اتفاق می افتد.
در 27 ماه مه، وزارت دارایی روسیه قرار بود کوپن‌هایی را برای دو موضوع اوراق قرضه یوروی مستقل که در سال‌های 2026 و 2036 سررسید می‌شد به دلار و یورو بپردازد، در حالی که این کار را پیشاپیش انجام می‌داد، زیرا انتظار می‌رفت خزانه‌داری ایالات متحده بعداً از تمدید مجوز خودداری کند. روسیه برای تامین بدهی خارجی تحت شرایط تحریم عامل پرداخت، سپرده گذاری ملی تسویه، وجوهی را برای پرداخت درآمد از اوراق قرضه یورویی روسیه که سررسید آن در سال 2026 سررسید می شود، به مبلغ 71.25 میلیون دلار و سررسید در سال 2036 به مبلغ 26.5 میلیون یورو را دریافت کرد
. با این حال، همانطور که بلومبرگ نوشته است، دارندگان مبالغی را برای آنها دریافت نکرده اند و مهلت ماهانه برای آوردن وجوه به سرمایه گذاران به پایان می رسد.
سوئیس برای اولین بار پس از عملیات ویژه از روسیه طلا وارد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2022
سوئیس برای اولین بار پس از عملیات ویژه از روسیه طلا وارد کرد
این آژانس "این بدهی بزرگ" را فقط با این واقعیت توضیح می‌دهد که در شب دوشنبه، 27 ژوئن، این شرایط منقضی شده است. همزمان، بلومبرگ می‌نویسد که "نکوم – بدهی بزرگ " تاکنون "بیشتر نمادین است و برای روس‌ها معنای کمی دارد".
روسیه برای اولین بار در یک قرن گذشته بدهی ارزی خارجی خود را نپرداخت و با تحریم‌های شدید غرب که مسیرهای پرداخت به طلبکاران خارجی را قطع کرد، به اوج خود رسید. گفتنی است، غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر دادند، بسیاری از برندها کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала