استقبال از هیئت ایرانی در قفقاز شمالی

© Photo / IRNAاستقبال از هیئت ایرانی در قفقاز شمالی
استقبال از هیئت ایرانی در قفقاز شمالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
هیئت تجاری ویژه ایرانی به دعوت دولت محلی قفقاز شمالی وارد استاوراپُلسکی کرای شدند و مورد استقبال ویژه رئیس دپارتمان تجارت خارجی این منطقه قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، هیئت ویژه ایرانی به دعوت دولت محلی قفقاز شمالی به عنوان میهمانان و سخنرانان ویژه نمایشگاه Pro Apple 2022 و بازدید از امکانات و پتانسیل های تجاری، اقتصادی، توریسم و علمی قفقاز شمالی وارد استاوراپُلسکی کرای شدند و مورد استقبال ویژه رئیس دپارتمان تجارت خارجی این منطقه ماریا شلویا قرار گرفتند.
دکتر جلیل جلالی فر، دکتر عباس میرزایی قاضی، دکتر راهله ضیایی و جناب آقای مهندس روشن‌علی یکتا که در ترکیب این هیئت تحت عنوان کارآفرینان برتر و نماینده جامعه تجاری ایران از طریق نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران جهت شرکت در این رویداد معرفی شده بودند ضمن بازدید از Pro Apple 2022 و ایراد سخنرانی در خصوص مشکلات تجاری بین ایران و روسیه و همچنین نحوه تعامل بازرگانان روس و ایرانی با یکدیگر با معاون وزیر اقتصاد قفقاز شمالی (استاوراپُلسکی کرای) خانم سوزانا دمیر نیز ملاقات کردند و راهکارهای توسعه روابط تجاری، اقتصادی و غیره را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
در ادامه این هیئت از کارخانه آب معدنی طبیعی Rokadovskaya بازدید و زیر ساخت های تفرجگاهی آب های معدنی قفقاز را مورد بررسی قرار دادند.
یکی از مهمترین نکات این بازدید، مذاکرات B2B بود که به طور خاص برای برقراری ارتباط مستقیم بین تیم منتخب ایرانی اعزام شده به قفقاز شمالی و نمایندگان و روسای شرکت های استاوراپول بود.
در این دیدارهای تجاری، احتمالات و چشم اندازهای مشارکت دو جانبه سودمند نیز مورد بحث قرار گرفت.
همانطوری که توسط هر دو طرف اشاره شد، رویدادها به نحو احسن برگزار شد و شرکت کنندگان در این رویداد روی نتایج سازنده این مذاکرات برای گسترش همکاری‌های واردات و صادرات حساب ویژه ایی باز کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала