دختر برزیلی با عروسک پارچه‌ای خود ازدواج کرد +عکس

© Fotolia / Arunas Gabalisاحتمال ممنوعیت عروسک های باربی در روسیه به خاطر تاثیرشان بر روان کودکان
احتمال ممنوعیت عروسک های باربی در روسیه به خاطر تاثیرشان بر روان کودکان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.06.2022
اشتراک
ازدوج دیگری که سوژه کاربران شد و آنان را متعجب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بعد از گلایه یک دختر از تنهایی به مادرش، مادرش برای او یک عروسک پارچه‌ای درست کرد و به او هدیه داد. اما پس از مدتی این دختر اعلام کرد که باردار است و با عروسک ازدواج کرده است. سریعا برای زایمان اقدام شد و ظرف 35 دقیقه یک پسر به دنیا آورد. او ادعا می‌کند که خوشبخت است.
این موضوع همچون سایر خبرهای فضای مجازی به سرعت انتشار یافت و کاربران زیادی با کنایه، طنز و نقد از پوچی افراد که آنها را به چنین مسیرهایی می‌کشد واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در توئیتی نوشت: "این زن برزیلی میگه عاشق عروسک پارچه‌ای که مادرش براش درست کرده بوده، شده و جشن عروسی سیصد نفره گرفته."
بسیاری از کاربران معتقدند این دختر جوان از بیماری روحی رنج می‌برد. اما برخی از کاربران معتقدند این دختر کاملا سالم و باهوش است که با این اقدام و روش توانست در یک شب به شهرت برسد و شاید هم این تنها خواسته‌ی او بوده که به هدفش رسیده است، چراکه بسیاری از مردم دنیا اکنون در حال ورق زدن عکس‌های او و دنبال کردن پیج او هستند. کاربرانی نیز از عاقد و افراد حاضر در سالن جشن انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که چگونه کسی به او هیچ توضیحی نداده و او را منصرف نکردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала