سردار آزمون مشکل کمبود آب ۱۹ روستای مرزی گلستان را برطرف می‌کند +عکس

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر سردار آزمون، بهترین فوتبالیست لیگ برتر روسیه
سردار آزمون، بهترین فوتبالیست لیگ برتر روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.06.2022
اشتراک
تفاهم نامه اجرای طرح خیرخواهانه مهاجم ملی فوتبال ایران، روز شنبه با حضور وی در امور آب و فاضلاب گنبدکاووس امضا شد.
به گزارش اسپوتنیک، سردار آزمون، مهاجم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه بایرلورکوزن آلمان برای مشارکت در حل آب شرب ساکنان مرزی گنبدکاووس، علاوه بر هبه زمین، هزینه حفر یک حلقه چاه، تجهیز، خرید لوله و اتصالات و کمک به آبرسانی ۱۹روستا و شهر اینچه‌برون، تفاهم نامه اجرای این طرح خیرخواهانه را روز شنبه امضاء کرد.
ایرج حیدریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ضمن تحسین اقدام سردار آزمون برای مشارکت در حل آب شرب ساکنان مرزی گنبدکاووس، در گفت و گوی خبری در این باره، گفت: «با امضای این تفاهم نامه مشکلات بخشی از تامین آب آشامیدنی ۱۹ روستای مرزی و محروم و شهر اینچه برون حل می شود. در این تفاهم نامه، زمین حفر چاه به مساحت ۱۰۰ متر مربع در محدوده روستای"گوزنی تپه" و لوله‌های جدار چاهی مطابق مشخصات فنی و تائیدیه کارفرما تهیه شده و پس از عقد قرارداد حفاری با یکی از شرکت‌های مجاز، عملیات حفر چاه توسط پیمانکار انجام خواهد شد. و این اقدام باعث می‌شود چالش رفع کمبود آب شرب در این منطقه مرزی و محروم به حداقل برسد.»
سردار آزمون هم در این مراسم بر صرفه جویی در خصوص مصرف آب شرب از سوی مردم تاکید داشت و عنوان کرد که مصرف بهینه آب آشامیدنی در شرایط خشکسالی فعلی ضروری است.
بسیاری از کاربران این اقدام آزمون را تحسین می‌کنند و عنوان می‌کنند این رفتار بدین معناست که او به مردم خود توجه دارد و قدردان محبت و دعاهای خیری که آنها بدرقه راه او می‌کنند، هست. این کاربران کاربران با مقایسه‌ی رفتار برخی از آقازاده‌ها با این اقدام خیرخواهانه آزمون، عنوان می‌کنند که سردار آزمون آقازاده واقعی است نه آنهایی که با پول مردم ایران در حال خوش گذرانی هستند و به هموطنانشان فخرفروشی می‌کنند.
کاربرانی نیز ضمن اینکه اقدام آزمون تحسین می‌کنند و آن را به مردم گنبدکاووس و ایران تبریک می‌گویند، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان و افرادی که در جایگاه قدرت در ایران هستند، عنوان می‌کنند که چرا مردم خود باید به داد هم برسند؟! اگر امثال علی دایی، آزمون و بسیاری دیگر که بدون نام و نشان هوای مردم خود را دارند نبودند چه بر سر این مردم خسته و ناامید می‌آمد؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала