شایگو: روسیه و بلاروس باید توانایی دفاعی خود را تقویت کنند

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر شایگو: روسیه و بلاروس باید توانایی دفاعی خود را تقویت کنند
شایگو: روسیه و بلاروس باید توانایی دفاعی خود را تقویت کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
اشتراک
وزیر دفاع روسیه در سخنانی اعلام نمود که در واقع تقویت قوای مسلح، ضروری است و روسیه آماده همکاری همه جانبه با دوستان بلاروس خود می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه در سخنرانی و ملاقات با ویکتور خرنینی وزیر دفاع بلاروس در مسکو اظهار داشت که باید توانایی نظامی منجمله سیستم واحد دفاعی هوایی کشورهای روسیه و بلاروس تقویت گردد.
شایگو افزود: "شرایط امروز به گونه ای است که ما باید تدابیر برای تقویت توانایی کشور اتحادیه خود بگیریم، سطح رزمی قوای مسلح و سیستم واحد دفاعی هوایی را بالا ببریم. در واقع تقویت قوای مسلح، ضروری است و روسیه آماده همکاری همه جانبه با دوستان بلاروس خود می باشد."
در ماه می لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که تسلیحات نظامی کافی ضروری مانند "سامان اسکندر" و اس – 400 خریداری نموده است.
احتمال درگیری نظامی ناتو با روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
بلاروس از آمادگی غرب برای عملیات نظامی خبر داد
پیش از این در خبرها آمده بود که پیش از این، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، گفت که هیچ مشکلی در صادرات غلات از اوکراین وجود ندارد. علاوه بر این، او ادعاهایی مبنی بر دخالت مسکو در حمل و نقل مواد غذایی را بلوف خواند. رئیس دولت روسیه از کی یف خواست تا بنادر را برای عبور امن کشتی ها پاکسازی کند.
پوتین همچنین خاطرنشان کرد که می توان غلات را در امتداد رود دانوب از طریق رومانی، مجارستان و لهستان صادر کرد. او توضیح داد که ارزان ترین راه از طریق بلاروس است، اما برای این کار باید تحریم ها را لغو کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала