کاهش ۲۰ درصدی مراجعه به آرایشگاه‌های گران +عکس

© REUTERS / Jorge DuenesУчастницы конкурса красоты в тюрьме мексиканского города Тихауна
Участницы конкурса красоты в тюрьме мексиканского города Тихауна - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
افزایش چشمگیر هزینه آرایشگاه‌ها، سبب کاهش مراجعه‌کنندگان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری‌های ایرانی با گزارش‌های محلی از مناطق مختلف عنوان می‌کنند که با افزایش هزینه‌های جاری آرایشگاه‌ها و البته افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی با آغاز سال جدید، برخی آرایشگاه‌ها از کاهش مراجعه مشتریان خبر می‌دهند و در واقع افزایش قیمت لوازم آرایشی به مسئله‌ای دو سر باخت برای آرایشگران و مشتریان تبدیل شده و با کم شدن مشتری آرایشگاه‌ها، درآمد کمتری نسبت به گذشته دارند.
تجارت نیوز نیز در گزارشی در این باره به نقل از یک آرایشگر مدعی شده است: «گرچه تا اوایل سال گذشته مدل رایگان برای کارآموزان آرایشگاه‌ها کم پیدا می‌شد، اما با توجه به قیمت‌های کنونی از برخی همکاران‌مان شنیده‌ایم که دیگر مشکلی در پیدا کردن مدل رایگان ندارند. این به معنای افزایش تمایل مردم به دریافت خدمات رایگان اصلاح مو توسط کارآموزان است.»
مدیر آرایشگاه تهران نیز گفت: «نباید چنین تصوری کرد آرایشگاه‌ها قیمتی ندارند. در غیر این صورت مواد مورد نیاز برای خدمات آرایشگاهی اکثرا خارجی بوده و حتما باید وارد شود. با توجه به نوسانات نرخ ارز، این مواد نیز به میزان قابل توجهی گران شده‌اند.»
کاربرانی عنوان می‌کنند که گرونی‌ها و کاهش قدرت خرید باعث شده مردم تمام راه‌هایی که می‌شود هزینه‌های زندگی را کم کرد امتحان کنند. برخی نیز عنوان می‌کنند که مدت‌هاست که به آرایشگاه‌ها مراجعه نمی‌کنند و تا جایی که بتوانند خود کارهایشان را انجام می‌دهند. گروهی از کاربران اما عنوان می‌کنند اگر به سالن‌های زیبایی بانوان سری بزنید خواهید دید که خبری از کاهش مشتری نیست و هر روز به مشتریان آنها افزوده می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала