راه حل رئیس جمهور چین برای کمک به جهان برای مقابله با بحران

© AFP 2023 / Mark Schiefelbeinاولین گفتگوی تلفنی ترامپ و شی جین پینگ
اولین گفتگوی تلفنی ترامپ و شی جین پینگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
رئیس جمهور چین در یک پیام ویدئویی در نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ، به تشریح یک حکمت باستانی چینی که می‌تواند به جهان برای مقابله با بحران کمک کند، پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در یک پیام ویدئویی در نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ، به تشریح یک حکمت باستانی چینی که می‌تواند به جهان برای مقابله با بحران کمک کند، پرداخت.
شی جین پینگ اظهار داشت: در شرایط تغییرات شگرف جاری و ابتلا به ویروس کرونا، جهان در حال ورود به دوره جدیدی از آشفتگی و دگرگونی است.
شی جین پینگ از پیروزی بر فقر در چین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
رئیس جمهور چین: نمی‌توان اقتصاد جهانی را به سلاح تبدیل کرد
به گفته رئیس جمهور چین، روند منفی ضد جهانی شدن، شکاف فزاینده بین جنوب و شمال، تضعیف محرک‌های همکاری‌های توسعه وجود دارد که می‌تواند اقتصاد جهانی در حال توسعه نابرابر را وارد یک رکود عمیق کند و چالش‌های بی سابقه‌ای را برای اجرای برنامه توسعه پایدار 2030 سازمان ملل متحد ایجاد کند.
وی بیان داشت: همانطور که ضرب المثل باستانی چینی می گوید، یک فرد باهوش، حتی در موقعیت مطلوب، آسیب‌های احتمالی را در ذهن نگه می دارد و فرصت‌های بالقوه را در موقعیتی نامطلوب می‌بیند. خطر و فرصت همیشه در کنار هم هستند. با غلبه بر خطر، فرصت را به دست خواهید آورد. قدرت در اعتماد به نفس است و هر چه مشکلات بیشتر باشد، اعتماد به نفس مهمتر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала