اظهارات نواک در خصوص لغو تحريم‌هاى نفتى عليه ايران و ونزوئلا

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند
نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه اظهار داشت که در صورت برداشته شدن تحریم‌های نفتی ونزوئلا و ایران، ۲ تا ۲.۵ میلیون بشکه در روز ممکن است به بازار نفت تزریق شود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه بر روی آنتن شبکه تلویزیونی Rossiya-24 در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ اعلام داشت که در صورت برداشته شدن تحریم‌های نفتی ونزوئلا و ایران، ۲ تا ۲.۵ میلیون بشکه در روز ممکن است به بازار نفت تزریق شود.
نواک تصریح کرد: در ترازنامه‌های خود، ما مطمئناً این احتمال را در نظر می‌گیریم که در صورت برداشته شدن محدودیت‌ها [از ونزوئلا و ایران]، افزایش عرضه اضافه در بازار از سوی این کشورها، به اعتقاد ما، تقریباً بین ۲ تا ۲.۵ میلیون بشکه در روز باشد.
کاهش اندک قیمت نفت در جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
جنجال رسانه‌ای بر سر نفت روسیه و ایران
وی افزود که این امر ممکن است فوراً اتفاق نیفتد، زیرا در نتیجه تحریم‌ها، نیاز به تجدید تولید و سرمایه گذاری‌های قابل توجه در این صنعت وجود دارد، "و همانطور که می‌دانید چرخه سرمایه گذاری بسیار طولانی است."
معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه تصریح کرد: می‌توانم بگویم که ما همیشه با تحریم نفت ونزوئلا و ایران مخالف بوده‌ایم. ما معتقدیم که آنها نیز غیرقانونی اعمال گردیدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала