زاخارووا به درخواست برای انتقال سلاح های هسته ای به اوکراین پاسخ داد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه
پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
اشتراک
زاخارووا، سیکورسکی وزیر خارجه سابق لهستان را به شعله ور کردن نفرت متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رادوسلاو سیکورسکی، نماینده پارلمان اروپا و وزیر امور خارجه سابق لهستان، با درخواست خود برای انتقال سلاح های هسته ای به اوکراین، مردم لهستان را به خطر انداخته است. این بیانیه را ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه بیان کرد. پست مربوطه در کانال تلگرام او منتشر شد.
زاخارووا در پاسخ گفت: سیاستمداران لهستانی که توسط یک کمربند انتقال آمریکایی کنترل می‌شوند، ایدئولوژی افراطی را به نمایش می‌گذارند، نفرت پراکنی می‌کنند، درگیری‌ها را تحریک می‌کنند و اکنون نیز کره زمین را با نقض رژیم عدم اشاعه هسته‌ای تهدید می‌کنند.
این دیپلمات افزود که رئیس سابق وزارت خارجه لهستان با درخواست های خود برای انتقال تسلیحات هسته ای به کی‌یف، مردم لهستان را به خطر می اندازد و آنها را به "بازتوزیع هسته ای جهان" می کشاند.
سیکورسکی پیشتر در 12 ژوئن گفت که غرب حق انتقال سلاح های هسته ای به اوکراین را دارد. آن طور که معاون توضیح داد، کشورهای غربی پس از اینکه روسیه مفاد تفاهم نامه بوداپست را نقض کرد، این حق را دریافت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала