پوتین: روسیه هیچ ارتباطی با تورم در غرب ندارد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه هیچ ارتباطی با تورم در غرب ندارد
پوتین: روسیه هیچ ارتباطی با تورم در غرب ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2022
اشتراک
پوتین اتهامات روسیه در مورد تورم در غرب را تلاش برای "پوشش خبری" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی با با کارآفرینان جوان، توسعه دهندگان استارت آپ در زمینه فناوری و نوآوری، کشاورزی و بخش خلاق اقتصاد در روسیه، به شوخی گفت که غرب از قبل شروع کرده است به دنبال تورم برود، اما اتهام وارد کردن به روسیه در مورد رشد این تورم تلاش‌هایی برای "پوشاندن خبری" است. او تاکید کرد که اگر کسی سعی کند روسیه را به نوعی محدود کند، اول از همه خود را محدود می شود".
پوتین درادامه تصریح کرد: "آنها سعی می کنند صادرات انرژی های ما را محدود کنند - قیمت ها بالا رفته است، آنها سعی می کنند منابع انرژی ما را محدود کنند - که قیمت ها به سادگی افزایش یافت. آنها قبلاً تورم را بخ نام ما نامگذاری می کنند.
پوتین: تحریم‌ های رعد اسا غرب علیه روسیه شکست خورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
پوتین: تحریم‌ های "رعد آسای" غرب علیه روسیه شکست خورد
پوتین در نشست با کارافرینان استارت اپ ها در روسیه گفت: "تحریم ها به نام ما است، اما ما مطلقاً با آن کاری نداریم. جدی می گویم. این نتیجه اشتباهات آنها و اشتباهات طولانی مدت است.".
به گفته وی، کسانی که محدودیت هایی را علیه روسیه اعمال کردند، خودشان این اشتباهات را مرتکب شدند و اکنون فدراسیون روسیه را مسئول همه چیز می دانند. آنها خودشان این اشتباهات را انجام دادند و حالا دارند سرپوش می گذارند.
گفتنی است، مقامات آمریکایی مرتباً از افزایش قیمت سوخت در این کشور به عنوان "افزایش قیمت توسط پوتین" یاد می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала