در آلمان در مورد پیامدهای "ویرانگر" تحریم ها علیه مسکو هشدار دادند

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2022
اشتراک
نمایندگان پارلمان آلمان از حزب آلترناتیو برای آلمان (AfD) در پیامی خطاب به دولت این کشور اعلام کردند تحریم نفت روسیه توسط اروپا پیامدهای منفی قابل توجهی برای آلمان به همراه خواهد داشت و واکنش مسکو در صورت تصمیم به قطع صادرات گاز به آلمان، برای برلین ویرانگر خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان پارلمان آلمان خاطرنشان کردند، اتخاذ تدابیر ضد روسی قبل از هر چیز به رفاه خود اروپایی ها ضربه می زند.
این نمایندگان نوشتند: پیامدهای آن برای شهروندان و مشاغل در آلمان قابل توجه و غیرقابل مقایسه با تأثیرات مورد انتظار تحریم ها خواهد بود.
علاوه بر این، نمایندگان پارلمان آمان نگرانند که تحریم نفت روسیه، مسکو را مجبور به اتخاذ اقدامات تلافی جویانه از جمله قطع ارسال گاز طبیعی به اروپا کند.
کی یف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2022
چه کشورهایی دیدگاه خود نسبت به درگیری در اوکراین را تغییر می دهند؟
آنها تصریح کردند: "پیامد این کار، کمبود گاز با پیامدهای اقتصادی ویرانگر برای آلمان خواهد بود.
در همین راستا، نمایندگان حزب آلترناتیو برای آلمان از دولت این کشور می‌خواهند که تحریم‌های تأثیرگذار بر فروش نفت به دلیل وضعیت اوکراین و همچنین اقدامات محدودکننده عمومی اروپایی را کنار بگذارد.
پس از آغاز عملیات نظامی ویژه برای غیرمیلیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین، کشورهای غربی تحریم ها را علیه مسکو افزایش دادند. در اروپا، فراخوان ها به کاهش وابستگی به منابع انرژی روسیه بلندتر طنین انداز شدند و بسیاری از برندها خروج خود را از روسیه اعلام کردند. اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا و سایر کشورها آسمان خود را در برابر هواپیماهای روسی بسته اند.
کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی بی سابقه نامید. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده و هدف اصلی غرب بد کردن زندگی میلیون ها نفر است. به گفته وی، رویدادهای جاری، هم در عرصه سیاست و هم در اقتصاد، به سلطه جهانی غرب خط پایان می کشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала