وزیر کشور ایران برای بررسی حادثه ریزش ساختمان متروپل به آبادان سفر می کند

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)وزیر کشور ایران برای بررسی حادثه ریزش ساختمان متروپل به آبادان سفر می کند
وزیر کشور ایران برای بررسی حادثه ریزش ساختمان متروپل به آبادان سفر می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2022
اشتراک
نماینده مجلس ایران خبر از سفر وزیر کشور ایران برای بررسی ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس ایران با اشاره به ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل در آبادان اظهار کرد: دقایقی بعد از وقوع این حادثه با وزیر کشور تماس گرفتم و خواستار رسیدگی فوری به این حادثه شدم؛ لذا وزیر کشور هم قول داد به زودی برای بررسی روند وقوع این حادثه به آبادان سفر کند.
وی افزود: کسانی که مجوز ساخت این ساختمان را صادر کرده‌اند اکنون باید پاسخگو باشند. آن زمان که فریاد می‌زدم سازمان منطقه آزاد اروند و استاندار وقت، خوزستان و آبادان را نابود می‌کنند، هیچ‌کسی کمکی نمی‌کرد. وقتی که دارایی‌های آبادان را داشتند به یغما می‌بردند و من فریاد می‌زدم اما کسی کمکی نکرد، نتیجه‌اش این است که تعدادی از مردم داغدار عزیزان خود شدند.
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم که فرآیند آغاز احداث و صدور مجوزهای این ساحتمان را با دقت بررسی کند و با کسانی که در هر بخشی تخطی از قانون و وظایف خود کرده‌اند، قاطعانه برخورد کند. همه امکانات کشور برای رسیدگی به این حادثه بسیج شده است و کار به خوبی پیش می‌رود.
وی خطاب به مردم گفت: از مردم انتظار داریم که از حضور در اطراف ساختمان خودداری کنند زیرا امدادرسان‌ها در حال کار هستند و حضور مردم باعث کندی عملیات امداد رسانی می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала