پیش‌بینی نابودی آمریکا

© Sputnik / Sergueï Gouneiev /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
اشتراک
رسانه: هر تصمیم جدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به حل مشکلات ختم نمی شود، بلکه تنها به تشدید آنها منجر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، جوی پولمن ستون نویس در مقاله ای برای The Federalist نوشته که هر تصمیم جدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به حل مشکلات منجر نمی شود، بلکه تنها به تشدید آنها منجر می شود.
وی اظهار داشت: "در یک سال و نیم گذشته، آمریکایی ها توانستند عدم کارایی فعالیت بایدن و دولت او را مشاهده کنند و به بی کفایتی آشکار او متقاعد شده اند.
این بی کفایتی به حدی رسیده است که این سؤال مطرح می شود: اگر بایدن عمداً تلاش می کرد ایالات متحده را نابود کند، چقدر متفاوت کشور را اداره می کرد؟
به نظر می رسد تمام تصمیمات و اقدامات کاخ سفید بایدن در جهت بدتر کردن وضعیت کشور ما و نه بهبود آن سمتگیری شده است. بایدن هیچ کاری برای مبارزه با تورم انجام نمی دهد، در حالی که کسری بودجه را افزایش می دهد و سیستم بیمه سلامت را نابود می کند.
رسانه آمریکایی:  ترکیه نمی تواند اجازه درگیری با روسیه را به خود بدهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2022
رسانه آمریکایی: ترکیه نمی تواند اجازه درگیری با روسیه را به خود بدهد
هیچ کس نمی داند سه سال دیگر چه چیزی در انتظار ایالات متحده است. در این میان، ثبات و رفاه در کشور در حال نابودی است. آمریکایی ها دلایل کافی دارند که گمان کنند در دفاتر پر دود واشنگتن هیچ بزرگسالی وجود ندارد - فقط بزدلان، مزدوران و خائنان هستند. سیاست بایدن مردم را به ناامیدی می کشاند که می تواند منجر به عواقب غیرقابل پیش بینی شود".
پولمن به ویژه از مقامات به دلیل انجام جراحی های رایگان تغییر جنسیت به شدت انتقاد کرد. او بایدن را متهم کرد که به دنبال سلب استقلال انرژی آمریکا، تخریب این صنعت در داخل کشور و انداختن تقصیر به گردن روسیه است. وی همچنین رسوایی فساد در رابطه با هانتر پسر رئیس جمهور را به یاد آورد و بایدن را به عدم اقدام علیه کارتل های مواد مخدر متهم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала