فرمان رهبر کره شمالی برای عرضه دارو به داروخانه ها

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Лидер КНДР Ким Чен Ын во время российско-корейских переговоров в широком составе на базе кампуса ДДВФУ на острове Русский
Лидер КНДР Ким Чен Ын во время российско-корейских переговоров в широком составе на базе кампуса ДДВФУ на острове Русский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2022
اشتراک
رهبر کره شمالی دستور بسیج ارتش برای عرضه دارو به داروخانه ها را صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از یونهاپ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نشست کمیته سیاسی حزب کارگران کره از مقامات این کشور بابت کمبود دارو در شرایط گسترش شیوع ویروس کرونا در کره شمالی انتقاد کرد.
رهبر کره شمالی خواستار بسیج ارتش این کشور برای رفع کمبودهای دارویی و درمانی شده است.
براساس این گزارش، رهبر کره شمالی در نشست روز دوشنبه انتقاد کرده که دارو به طور مناسب تهیه و توزیع نشده است؛ هرچند که اداره سیاسی دستورات لازم را برای آزادسازی فوری و تامین به موقع داروهای ذخیره دولتی و دستور به همه داروخانه‌ها برای فعالیت 24 ساعته صادر کرده بود.
روز یک شنبه کره شمالی از مرگ 8 نفر دیگر بر اثر کرونا خبر داد و اعلام کرد مجموع فوتیهای این کشور به 50 نفر رسیده است. مجموع مبتلایان با علائم تب در سراسر این کشور نیز 392 هزار نفر اعلام شده است.
کره شمالی روز 22 اردیبهشت ماه از ثبت اولین مورد کرونا در این کشور خبر داد و پس از آن رهبر این کشور دستور قرنطینه شهرها را صادر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала