خالکوبی عجیب بر روی بدن کودک یک ساله +عکس

© Sputnik / Andrey Telichev /  مراجعه به بانک تصاویر The Moscow Tattoo Show
The Moscow Tattoo Show - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2022
اشتراک
یک مادر شیفته خالکوبی به دلیل پوشاندن بدن کودک یک ساله خود با خالکوبی‌هایی که البته واقعی نیستند مورد انتقاد فراوانی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، شامکیا موریس، مادر ۲۹ ساله‌ی تریلین که از طرف منتقدان به یک مادر بد متهم است طراح مد از وست پالم بیچ ایالت فلوریدا می‌باشد. وی اولین بار زمانی که پسرش تریلین تنها شش ماه داشت، شروع به خالکوبی موقت روی بدن او کرد و با قرار دادن هنر‌های پیچیده خالکوبی روی شکم، بازوها، پشت و پا‌های تریلین، او را به نمایش می‌‌گذاشت و مورد انتقاد بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گرفت.
شامکیا می‌گوید مردم به او گفته‌اند که تریلین در آینده یک خلافکار می‌شود و یا او را برای زندان، بزرگ می‌کند. اما به منتقدان اجازه نخواهد داد که او را متوقف کنند و برای افرادی که او را قضاوت می‌کنند، اهمیتی قائل نیست، زیرا این سبک زندگی آنهاست.
شامکیا در مصاحبه‌ی اخیرش گفت: "من واکنش‌های شدیدی دریافت می‌کنم، مردم می‌گویند که من پسرم را به‌عنوان یک گانگستر و اراذل و اوباش بزرگ می‌کنم، آن‌ها عادت ندارند نوزادی را با خالکوبی ببینند. در شبکه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. همه نظرات منفی بود، مردم می‌گفتند قرار است بچه من با کلی خالکوبی به دنیا بیاید چراکه در یک سالن خالکوبی در حالی که باردار بود در حال انجام خالکوبی دیده شد و زمانی که او شروع به گذاشتن تتو‌های تقلبی روی تری کوچولو کرد، هوادارانش خوشحال نشدند."
او افزود: واکنش‌ها وحشتناک بوده است. این احساسات من را جریحه‌دار می‌کند، زیرا می‌دانم که مادر بدی نیستم. وقتی برای اولین بار خالکوبی تریلین را شروع کردم، خانواده‌ام از آن متنفر بودند، زیرا آن‌ها دوست ندارند من خالکوبی کنم. خانواده من بسیار ناراحت بودند، اما حالا که می‌بینند می‌تواند چیز مثبتی باشد، آن را دوست دارند. چون وقتی بیرون هستیم، او توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و بچه‌ها واقعاً عاشق خالکوبی هستند. نظر من از اینکه یک مادر عالی هستم این است که مشوق آن‌ها باشم، طرفدار آن‌ها باشم، بهترین دوست آن‌ها باشم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала