بدترین بحران انرژی در آمریکا طی 50 سال گذشته

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر پمپ بنزین
پمپ بنزین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2022
اشتراک
ریاست انجمن نفت و گاز ایالات متحده: بحران انرژی کشور می تواند مبدل به بدترین سناریو در 50 سال اخیر بشود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی " فاکس نیوز"، تیم استوارت، رئیس انجمن نفت و گاز ایالات متحده گفت که بحران انرژی کنونی این کشور می تواند بدترین بحران در 50 سال اخیر باشد و دولت ایالات متحده "هیچ استراتژی" برای مقابله با این وضعیت ندارد.
وی افزود: "قیمت گازوئیل و بنزین در بالاترین حد خود قرار دارد و موجودی انبارها در پایین ترین حد خود قرار دارد. دولت کنونی هیچ استراتژی برای خروج از بحران ندارد. و صادقانه بگویم، همه اقداماتی که آنها انجام می دهند برای ما که در تلاش حل این مشکل هستیم، نتیجه معکوس دارد و در نقطه مقابل آن قرار دارد".
همانطور که از داده های انجمن خودروی آمریکا برمی آید، قیمت بنزین در ایالات متحده در روز شنبه با وجود تلاش مقامات برای مهار رشد، دوباره به بالاترین حد تاریخی خود رسید. بنزین در پمپ بنزین‌های کالیفرنیا گران‌ترین است، جایی که یک گالن به طور متوسط ​​بیش از ۵ دلار قیمت دارد.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан во время выступления в Брюсселе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
نخست وزیر مجارستان ایده تحریم منابع انرژی روسیه را با بمب اتم مقایسه کرد
دولت آمریکا افزایش قیمت سوخت را "افزایش قیمتی پوتین" خوانده و آن را با پیامد محدودیت های اعمال شده در سراسر جهان بر خرید نفت روسیه به عنوان بخشی از تحریم ها در رابطه با عملیات ویژه روسیه در اوکراین توضیح می دهد.
خود ایالات متحده واردات نفت، فرآورده های نفتی و گاز طبیعی مایع از فدراسیون روسیه را به کلی کنار گذاشته است. مقامات ایالات متحده در تلاش برای خنثی کردن پیامدها، در حال انجام مداخلات کالایی به میزان حدود یک میلیون بشکه در روز به حساب ذخایر استراتژیک ملی هستند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: "سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا در واقع به تعهدات خود در قبال روسیه عمل نکردند و ذخایر ارزی این کشور را مسدود کردند. وقایع جاری، سلطه جهانی غرب هم در سیاست و هم در اقتصاد، را برجسته‌تر می سازد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала