سایپا: به ازای هر خودرو ۷۰ میلیون ضرر می‌کنیم +عکس، ویدئو

© Photo / IRNASaipa Motor Corporation(سایپا)
Saipa Motor Corporation(سایپا) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2022
اشتراک
کاربران بسیار زیادی به صحبت‌های عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، واکنش نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روابط عمومی سایپا، علی شیدایی، عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا درباره پرداخت تسهیلات به خودروسازان، اظهارداشت: "ستاد تنظیم بازار اجازه افزایش قیمت خودرو را به شرکت‌های خودروساز نمی‌دهد از همین رو باید تلاش کرد که با افزایش بهره‌وری، تولید اقتصادی که مدنظر قرار گرفته و همچنین واگذاری سهام درون گروهی، شرایطی را فراهم کنیم که تولید خودروها از خط زیان خارج شود.
وی با بیان اینکه هر خودرویی که تولید می‌شود به طور متوسط ۷۰ میلیون تومان زیان برای گروه خودروسازی سایپا دارد، گفت: "طی سه سال اخیر قیمت نهاده‌های تولید، چون فولاد، مواد پلیمری و... ۷ برابر شد، ولی قیمت خودرو ۳ برابر شده است، بنابراین شکاف قیمت سبب شده که تولید با چالش مواجه شود."
کاربران بسیاری به این صحبت‌ها واکنش نشان می‌دهند. واکنش‌ها به این خبر تنها در یک پست اینستاگرامی بیش از ۱۲ هزار کامنت می‌باشد. غالب کاربران همنظر هستند و عنوان می‌کنند اگر شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو تعطیل شود نه آنها ضرر می‌کنند و نه مردم. از طرفی واردات خودرو به ایران آزاد می‌شود و مرگ و میر ناشی از تصادف جاده‌ای به پایین‌ترین حد می‌رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала