حمایت آمریکایی ها از سناتوری که از "نجات اوکراین" خودداری کرد

© REUTERS / Jakub StezyckiФотокорреспондент снимает самолет ВВС США Boeing C-17A Globemaster III в Польше
Фотокорреспондент снимает самолет ВВС США Boeing C-17A Globemaster III  в Польше  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، یک روز قبل، این سیاستمدار مانع از رای گیری در قالب تسریع شده برای اختصاص 40 میلیارد دلار به کی یف شد. پل تاکید کرد که ایالات متحده نمی تواند اوکراین را نجات دهد در حالی که اقتصاد خود را به هلاکت می رساند. به گفته وی، امروز بزرگترین خطر برای واشنگتن، سطح بالای بدهی دولتی، تورم و سقوط دلار است.
بسیاری از کاربران با این نظر سناتور آمریکایی موافق بودند و تاکید داشتند که مسئولان به خوبی مشکلات داخلی را حل کنند و سعی نکنند نقش یک ژاندارم جهانی را بازی کنند.
جان جیمز فور پرسید ما قبلاً چند میلیارد دلار ارسال کرده ایم و بایدن این پول را صرف چه چیزی کرده است؟".
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
ارائه شواهد جدیدی درباره آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین از سوی روسیه
کاربری به نام Anti Social می نویسد :رند یکی از معدود نمایندگان کنگره است که همراه با برخی از جمهوری‌خواهان موج جدید، هنوز سازش ناپذیر است. هر هفته ما پول‌هایی را که معلوم نیست از کجا گرفته می‌شود به اوکراین می‌فرستیم. آنها در ناتو نیستند، آیا باید هر کشور روی زمین را که با همسایگانش دعوا می‌کند مسلح یا از ان دفاع کنیم. ؟ کار کردن به عنوان پلیس جهانی منجر به فرسودگی مالی ما می شود. اگر ما نتوانیم از مرز خود محافظت کنیم، در جای دیگری کاری نداریم".
کاربری به نام zr5366 خاطرنشان کرد:"آنها نمی توانند 25 میلیارد دلار برای ساختن دیوار در امتداد مرز پیدا کنند، اما می خواهند 40 میلیارد دلار دیگر به اوکراین بفرستند. و آنها نماینده چه کسی هستند؟ هر کس دیگری جز مالیات دهندگان آمریکایی."
کنراد با ابراز تاسف نوشت: "اگر بایدن این را بگوید عالی خواهد بود."
سانفوردبیل افزود: "من در سال‌های 1988، 2008 و 2012 از پدر رند، پل رون (در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده) حمایت کردم و اکنون جو بایدن را داریم. و حالا به من بگویید چه کسی اشتباه کرده است. از قیمت بالای بنزین و تورم لذت ببرید. آیا بیدار کردن مردم آمریکا لازم است؟ خدا به ما برکت دهد اگر وارد جنگ جهانی دیگری شویم."
خوانندگان خلاصه کردند: "چرا فقط برخی از افراد در حکومت عقل سلیم دارند؟ آیا ما نباید اکثریت سیاستمداران عاقل را داشته باشیم؟ باید از انتخاب افراد احمق دست برداریم."
در شرایط عملیات ویژه روسیه برای حفاظت از دونباس که در 24 فوریه آغاز شد، واشنگتن و متحدان ناتو همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند. در اواخر آوریل، جو بایدن از کنگره خواست 33 میلیارد برای حمایت از کی یف اختصاص دهد، اما در مجلس قانونگذاری این مبلغ متعاقبا به 40 میلیارد افزایش یافت. همچنین روز گذشته، رئیس جمهور ایالات متحده قانون اجاره و وام را امضا کرد که ارائه کمک نظامی به مقامات اوکراین را ساده می کند.
مسکو بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و وسایل نقلیه سلاح هدف قانونی برای ارتش روسیه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала