ایالات متحده خواهان حفظ کانون بی ثباتی در اروپاست

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2022
اشتراک
سفیر روسیه در واشنگتن: باید اعتراف کرد که ایالات متحده اتفاقاً از بسیاری جهات در سیاست و برنامه های خود موفق بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اظهار داشت که ایالات متحده خواهان حفظ کانون بی ثباتی در اروپاست و باید اعتراف کرد که ایالات متحده اتفاقاً از بسیاری جهات در سیاست و برنامه های خود موفق بوده است.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت: " کشورهای ناتو و اتحادیه اروپا در اطراف واشنگتن تجمع کرده اند و با هم در حال ایجاد "دیواری" هستند که همکاری متقابل سودمند و برابر با روسیه را برای سال ها، شاید چندین دهه متوقف خواهد کرد.
و ایالات متحده در این وضعیت، مانند جنگ های جهانی اول و دوم، فقط برای منافع خود تلاش می ورزد و به فکر خود است و " از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد".
شایان ذکر است، از سال 2005، واشنگتن حداقل 224 میلیون دلار برای تأمین مالی برنامه های بیولوژیکی در اوکراین اختصاص داده است. ایالات متحده درگیر نوسازی و تجهیز مجدد حدود 30 موسسه علمی وزارتخانه های بهداشت و کشاورزی و همچنین چندین مرکز بهداشتی و اپیدمیولوژیک فرماندهی نیروهای پزشکی وزارت دفاع اوکراین بود.
В Казани запустили проект по разработке вакцины от коронавируса - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
روسیه: آمریکا از ماریوپل به عنوان مرکز کار با عامل ایجاد کننده وبا استفاده می‌کرده است
نتایج تحقیقات قبل از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین به مناطق تحت کنترل کی‌یف منتقل شد.
وزارت دفاع روسیه طی عملیات نظامی ویژه، شواهدی را به دست آورده و فاش ساخت که بر اساس آن‌ها در اوکراین فعالیت‌هایی در رابطه با برنامه های بیولوژیکی نظامی آمریکا انجام می شود. شبکه ای از بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیکی که به طور خاص با عوامل ایجاد کننده طاعون و سیاه زخم سروکار داشت. اسناد دریافتی روسیه نیز حاکی از آن است که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در تامین مالی این برنامه مشارکت داشته است.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала