قیمت هر کیلو برنج ایرانی مشخص شد

CC0 / Pixabay / بالا رفتن بی سابقه قیمت برنج خارجی در ایران
بالا رفتن بی سابقه قیمت برنج خارجی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
اشتراک
در ایران، قیمت برنج پاکستانی 10 کیلویی: 247 هزار تومان اعلام شده است، درحالی که برنج هاشمی 5 کیلویی، به مبلغ 445 هزار تومان می باشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصادآنلاین، قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی در ایران برای هر کیلو برنج مشخص شده است.
قیمت برنج پاکستانی 10 کیلویی: 247 هزار تومان
قیمت برنج 5 کیلیویی هاشمی: 445 هزار تومان
برنج 10 کیلویی دم سیاه: 746 هزار تومان
برنج ایرانی فجر 5 کیلویی: 274 هزار تومان
مقام ایرانی: آزاد شدن مبلغ یارانه اخیر پس از اجرای طرح ماه به ماه خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
مقام ایرانی: آزاد شدن مبلغ یارانه اخیر پس از اجرای طرح ماه به ماه خواهد بود
پیش از این، ستاد تنظیم بازار عصر روزگذشته درباره مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اطلاعیه جدیدی صادر کرد؛ در اطلاعیه شماره 2 ستاد تنظیم بازار درباره مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها آمده است؛ پیرو اطلاعیه قبلی و سخنان ریاست جمهور در گفتگوی زنده و مستقیم با مردم، با توجه به اقدامات انجام‌شده و اطمینان از تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و بررسی‌های کارشناسی در خصوص اصلاح و متناسب‌سازی قیمت کالاهای مشمول طرح (روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات) سقف قیمت کالاهای مذکور تعیین شد.
در این اطلاعیه اشاره شده است که این سقف قیمت ها از روز پنج‌شنبه مورخ 1401/2/22 به‌تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید خواهند بود. استانداران نسبت به متناسب‌سازی قیمت کالاها در هر استان و نظارت بر رعایت قیمتها، اقدامات لازم را به‌عمل خواهند آورد.
در این اطلاعیه مجددا تاکید شده است که یارانه نان و دارو همانند گذشته برای تمامی دهک‌ها و اقشار جامعه برقرار بوده و اقلام مذکور مشمول تغییر قیمت نخواهد شد. با عنایت به مراتب مذکور در بند یک، مبلغ کمک‌معیشتیِ واریزشده قابل برداشت خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала