سفیر اتحادیه اروپا درباره ناامیدی مقامات اوکراینی از ناتو صحبت کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر اتحادیه اروپا درباره ناامیدی مقامات اوکراینی از ناتو صحبت کرد
سفیر اتحادیه اروپا درباره ناامیدی مقامات اوکراینی از ناتو صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
اشتراک
مازیکاس سفیر اتحادیه اروپا: رهبری سیاسی اوکراین اکنون کمی از ناتو ناامید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماتی مازیکاس استونیایی، سفیر اتحادیه اروپا در اوکراین، روز جمعه گفت که رهبری سیاسی اوکراین اکنون کمی از ناتو ناامید شده است.
ناتو تا حدودی برای رهبری سیاسی اوکراین ناامید کننده شده است، زیرا ناتو وظیفه بسیار روشنی برای تضمین حفاظت از کشورهای عضو ائتلاف دارد. در عین حال، ناتو هیچ قولی به اوکراین نمی دهد و ماازیکاس به پورتال رادیویی ERR استونی گفت: رهبری اوکراین در حال مذاکره با تک تک کشورهای ناتو در مورد تضمین‌ها و توافق‌های احتمالی در صورت تهدید امنیتی اوکراین است.
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала